Hits: 214
Зміст
Економічна оцінка аутсорсингу: інформаційні та логістичні послуги
Петро Григорович Перерва, Станіслав Миколайович Назаренко
6-15
SEM як інструмент просування ВЕБ-ресурсів компанії
Ірина Зіновіївна Гнилякевич-Проць, Світлана Василівна Зінькова
16-28
Достовірність реклами на думку українських та польських студентів
Ян В. Віктор, Катерина Санак-Космовська, Ірина Леонидівна Решетнікова
29-48
Стратегії цифрового бізнесу в епоху пандемії
Alona Natorina
49-61
Проблема використання інтелектуальної власності в паблік рилейшнз
Maryna Kirnosova, Liliia Rudyk
62-70
Олена Вікторівна Бучинська, Олена Борисівна Давліканова, Ірина Вікторівна Лилик, Оксана Іванівна Яшкіна
71-87
Стратегії вибору інструментів інтернет-маркетингу в залежності від бізнес-моделей підприємства
Микита Сергійович Савельєв
88-102