Area: Комп’ютерні науки / Computer Science
Publishing house: Інші / Others
Language: Англійська / English
Category: Журнал/Journal
Year: 2023

Hits: 8

Зміст

Методологія дослідження впливу конфлікту на вразливі категорії населення України з використанням підходу благодійного маркетингу

Світлана Філиппова, Лія Фокс, Ганна Свінарьова, Ганна Граматік

7-20

 pdf_1

Вплив окремих глобальних факторів на розвиток бізнес-моделей електронної комерції

Лариса Костянтинівна Гліненко, Юрій Анатолійович Дайновський

21-52

 pdf_2

Green-стратегії в маркетинговій товарній політиці виробників: екологічний та етичний аспекти

Марина Василівна Кірносова

53-62

 pdf_3

Обгрунтування маркетингової політики банків на основі статистичного аналізу ринку платіжних карток

Тарас Миронович Микитин, Надія Олександрівна Хижнякова, Вікторія В’ячеславівна Рагуліна

63-78

 pdf_4

Штучний інтелект як інструмент створення динамічних описів товарів в електронній комерції

Віталій Ігорович Сербін

79-94

 pdf_5

Вартість залучення клієнта як індикатор ефективності діджитал-стратегії підприємства

Наталія Михайлівна Мащак

95-105

 pdf_6

Роль соціальних мереж в обороноздатності країни

Олександр Валентинович Карандін

106-116

 pdf_7

Специфіка роботи маркетинг менеджерів Google Analytics 4

Ірина Олександрівна Златова

117-125

 pdf_8

Маркетингова стратегія товарів повсякденного попиту підприємств громадського харчування

Ганна Віталіївна Давидова

126-139

 pdf_9

Методика оцінки ефективності впровадження системи бренд-менеджменту на підприємствах fashion-індустрії

Алевтина Володимирівна Кудіна

140-152

 pdf_10

Вдосконалення маркетингового інструментарію забезпечення розвитку інноваційного потенціалу авіапідприємств

Віталій Вікторович Смілянець

153-164

 pdf_11

 



Джерело доступне за посиланням / The source is available here
 
 

 

© Всі права захищені © 1993 - 2022. Університет імені Альфреда Нобеля (м. Дніпро, Україна)