Area: Комп’ютерні науки / Computer Science
Publishing house: Інші / Others
Language: Англійська / English
Category: Журнал/Journal
Year: 2024

Hits: 6

Зміст

Маркетингове управління логістичними потоками в інноваційному процесі промислових підприємств

Сергій Миколайович Ілляшенко, Юлія Сергіївна Шипуліна, Наталія Сергіївна Ілляшенко

6-20

 pdf_1

Інноваційні інструменти маркетингового ризик-менеджменту в забезпеченні сталого розвитку банківської системи України

Марина Петрівна Чайковська, Владислав Миколайович Стоянов

21-32

 pdf_2

Сучасні цифрові інструменти маркетингової аналітики

Тетяна Василівна Сак

33-43

 pdf_3

Оцінка ефективності зовнішньої пошукової оптимізації у комплексі інструментів SEO

Олег Ігорович Марчук, Тарас Михайлович Кушнір

44-57

 pdf_4

Ефективність маркетингу на основі штучного інтелекту в SMM

Ірина Олександрівна Златова

58-67

 pdf_5

Маркетинг у реалізації scale up проєктів

Олександр Вікторович Зозульов, Артем Вікторович Савчик

68-79

 pdf_6

Еволюція маркетингових підходів до управління державними закупівлями в умовах діджиталізації

Олексій Олександрович Постніков

80-91

 pdf_7

Систематизація досліджень з використання штучного інтелекту в трансформації маркетингових стратегій підприємств електронної комерції

Віталій Ігорович Сербін, Оксана Іванівна Яшкіна

92-109

 pdf_8



Джерело доступне за посиланням / The source is available here
 
 

 

© Всі права захищені © 1993 - 2022. Університет імені Альфреда Нобеля (м. Дніпро, Україна)