Area: Економіка / Economics
Publishing house: Інші / Others
Language: Українська / Ukrainian
Category: Журнал/Journal
Year: 2022

Hits: 300

Зміст

Економічні проблеми сталого розвитку національної економіки

ОЦІНКА СИРОВИННОГО ПОТЕНЦІАЛУ АПК ДЛЯ ВИРОБНИЦТВА БІОГАЗУ

Н. В. Зеленчук

15-19

 PDF

ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ЕКСПОРТНОГО ПОТЕНЦІАЛУ РЕГІОНУ

А. Д. Пілько, О. І. Хоробчук, О. М. Дедерчук

20-25

 PDF

Міжнародна економіка

ЗАСТОСУВАННЯ ТЕОРІЇ ХЕКШЕРА-ОЛІНА У ПРОЦЕСІ ПОВОЄННОГО ВІДНОВЛЕННЯ ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ

А. О. Босак , Д. О. Жила

26-33

 PDF

ВПЛИВ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ НА МІГРАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ У СВІТІ ТА ЄВРОПІ

А. М. Вишневська, К. В. Петренко

34-39

 PDF

ВИКОРИСТАННЯ ВИКОПНОГО ПАЛИВА ДЛЯ ВИРОБНИЦТВА ЕЛЕКТРОЕНЕРГІЇ НА ПЕРІОДІ 1985-2021 РР.

С. В. Войтко, І. П. Гайдуцький

40-45

 PDF

РЕТРОСПЕКТИВА ЗАОЩАДЖЕННЯ У КОМУНАЛЬНОМУ СЕКТОРІ ОКРЕМИХ КРАЇН

О. О. Корогодова, Н. О. Черненко, Т. Є. Моісеєнко, Я. І. Глущенко

46-54

 PDF

ВІЙНА ТА ГЛОБАЛЬНА ПРОДОВОЛЬЧА КРИЗА: НАСЛІДКИ ТА ШЛЯХИ ПОДОЛАННЯ

О. О. Охріменко

55-60

 PDF (English)

ЕЛЕКТРОННА КОМЕРЦІЯ В ЦИФРОВІЙ ЕКОСИСТЕМІ РЕСПУБЛІКИ КОРЕЇ

С. М. Петько

61-67

 PDF

IMPACT-ІНВЕСТУВАННЯ: СВІТОВИЙ ДОСВІД ТА ПЕРСПЕКТИВИ ЗАСТОСУВАННЯ В УКРАЇНІ

Н. Є. Скоробогатова, О. С. Дорошенко

68-76

 PDF

ЕКОНОМІЧНИЙ «МЕТЕЛИК» І ФУТУРОЛОГІЯ ВІЙНИ В УКРАЇНІ

Н.В. Юдіна

77-82

 PDF (English)

Маркетинг

КОМЕРЦІЙНА РЕКЛАМА ЯК ВИЗНАЧАЛЬНИЙ ФАКТОР ЕФЕКТИВНОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА

І. М. Корсун

148-153

 PDF

КОРИСТУВАЦЬКИЙ КОНТЕНТ. СТРУКТУРНА МОДЕЛЬ ФОРМУВАННЯ ДОВІРИ

С. О. Лебеденко, Є. В. Гнітецький

154-159

 PDF (English)

РОЗВИТОК МАРКЕТИНГУ НА РИНКУ АГРОПРОДОВОЛЬЧОЇ ПРОДУКЦІЇ ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

К. В. Мазур, Я. В. Гонтарук

160-165

 PDF

РОЛЬ ЛОГІСТИКИ У ПРОВЕДЕННІ МАСОВИХ СПОРТИВНИХ ПОДІЙ

І. В. Поручинська, В. І. Поручинський, А. М. Слащук

166-170

 PDF

РОЗВИТОК МАРКЕТИНГУ РОЗПОДІЛУ В КОНТЕКСТІ ЕВОЛЮЦІЇ РИТЕЙЛУ ЯК СКЛАДОВОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ ТОВАРНОГО РИНКУ

В. Л. Сібрук, Л. А. Ороховська, А. В. Сібрук

171-175

 PDF

ПЕРМАНЕНТНА МОДЕРНІЗАЦІЯ ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ МАРКЕТИНГОВИХ ІНФОРМАЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВ ВІТЧИЗНЯНИХ ПІДПРИЄМСТВ

С. О. Cолнцев, О. В. Черненко, М. А. Северин

176-181

 PDF

ДОСЛІДЖЕННЯ СПРИЙНЯТТЯ СТУДЕНТАМИ СПРЯМОВАНОСТІ СТАНДАРТІВ ОСВІТИ З МЕТОЮ ПОБУДОВИ СИСТЕМИ ФОРМУВАННЯ ЦІННІСНИХ ОРІЄНТИРІВ ОСОБИСТОСТІ

Л. М. Шульгіна, Є. В. Гнітецький, К. В. Бажеріна

182-189

 PDF

Інноваційно-інвестиційні процеси

РОЗРОБЛЕННЯ МОДЕЛІ КОМЕРЦІАЛІЗАЦІЇ ІННОВАЦІЙ НА ОСНОВІ ВРАХУВАННЯ «ВУЗЬКИХ» МІСЦЬ

Л. Ю. Сагер, Л. О. Сигида, А. Ф. Бондаренко

190-195

 PDF



Джерело доступне за посиланням / The source is available here

 

Tags: циркулярна економіка   фінансування   фінансові ринки   управління персоналом   управління підприємством   управління   транспортна галузь   стратегічне управління   стратегічне планування   соціальні мережі   роздрібна торгівля   розвиток   ринок освітніх послуг   ризики   реклама   промислове підприємство   продовольчі товари   програмне забезпечення   потенціал підприємства   потенціал   поведінка споживача   національна економіка   моделювання   менеджмент   медична реформа   маркетинг   міжнародна економіка   міжнародна діяльність   міграція   логістика   кризовий менеджмен   криза   комунальний сектор   комунікації   комерційна діяльність   зовнішньоекономічна діяльність   енергозбереження   енергетична безпека   енергетика   електронна комерція   електроенергія   експорт   екосистема   економіка   децентралізація   деревообробна промисловість   глобалізація   газова галузь   виробництво   війна   будівельна галузь   бізнес-план   агропромисловий комплекс   інформаційна безпека   інформаційні системи   інтелектуальна власність   інноваційна діяльність   інновації   інвестиції  
© Всі права захищені © 1993 - 2022. Університет імені Альфреда Нобеля (м. Дніпро, Україна)