Area: Економіка / Economics
Publishing house: Інші / Others
Language: Українська / Ukrainian
Category: Журнал/Journal
Year: 2021

Hits: 424


Зміст

Міжнародна економіка

СОБЛИВОСТІ СТВОРЕННЯ ТА РОЗВИТКУ BLOCKCHAIN В УМОВАХ ІНДУСТРІЇ 4.0

С. В. Войтко , Л. М. Гафарова

 pdf

СТРАТЕГІЧНІ ПЕРСПЕКТИВИ РЕАЛІЗАЦІЇ ТЕХНОЛОГІЇ BLOCKCHAIN У МЕТАЛУРГІЙНІЙ ГАЛУЗІ

С. В. Войтко , Л. М. Гафарова

 pdf

ТРАНСФОРМАЦІЯ СВІТОВОЇ ТА НАЦІОНАЛЬНОЇ ЕКОНОМІК В УМОВАХ ПОСТCOVID’НОГО СУСПІЛЬСТВА

С. В. Войтко , Т. М. Роспопчук

 pdf

МІЖНАРОДНИЙ ФРАНЧАЙЗИНГ ЯК ІНСТРУМЕНТ СТРАТЕГІЇ ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА

А. Д. Кухарук , Д. В. Кужель

 pdf

ОСОБЛИВОСТІ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ МІЖНАРОДНОЇ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ В УМОВАХ НЕВИЗНАЧЕНОСТІ ПІД ВПЛИВОМ ПАНДЕМІЇ COVID-19

М. М. Ремінський , Н. Є. Скоробогатова

 pdf

ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ МІЖНАРОДНИХ IT КОМПАНІЙ В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ

В.В. Слободюк , К.В. Петренко

 pdf

Менеджмент

СПЕЦИФІКА ОРГАНІЗАЦІЇ МІЖНАРОДНОЇ ТРАНСПОРТНО-ЕКСПЕДИТОРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

К. В. Сторчак, К. О. Кузнєцова

 PDF

ВПЛИВ СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖ НА КЕРОВАНІСТЬ ОСВІТНІМ СЕРЕДОВИЩЕМ ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ

І. В. Варжанський

 PDF

СУЧАСНИЙ СТАН І ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ АВІАПРОМИСЛОВОСТІ УКРАЇНИ

І. А. Кравченко, В. Я. Голюк

 PDF

КЛЮЧОВІ ФАКТОРИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ОБОРОННО-ПРОМИСЛОВОГО КОМПЛЕКСУ УКРАЇНИ

К. І. Книжник, В. Я. Голюк

 pdf

МАРКЕТИНГОВЕ СЕРЕДОВИЩЕ «RETAIL»-БІЗНЕСУ НА УКРАЇНСЬКОМУ РИНКУ ОДЯГУ

А. О. Горбунова , В. Я. Голюк

 pdf

АНАЛІЗ СУЧАСНОГО КОНДИТЕРСЬКОГО РИНКУ УКРАЇНИ

А. В. Загричанська , В. Я. Голюк

 pdf

СТРАТЕГІЧНІ ПРІОРИТЕТИ СТІЙКОГО РОЗВИТКУ ФАРМАЦЕВТИЧНИХ ПІДПРИЄМСТВ

К. А. Шубіна , Л. П. Артеменко

 pdf

АНАЛІЗ ЗАРУБІЖНИХ МОДЕЛЕЙ МОТИВАЦІЇ ПРАЦІ ТА ДОЦІЛЬНІСТЬ ЇХ ВПРОВАДЖЕННЯ НА УКРАЇНСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВАХ

Ю. П. Воржакова , В. В. Фурманець

 pdf

Маркетинг

ПРОМИСЛОВА ПОСЛУГА: СУТНІСТЬ, ВИЗНАЧЕННЯ, СПЕЦИФІКА ТА КЛАСИФІКАЦІЯ

М.І. Солнцев, О.В. Зозульов

 PDF

СУЧАСНИЙ СТАН РИНКУ КОВБАСНИХ ВИРОБІВ УКРАЇНИ: КЛЮЧОВІ ТЕНДЕНЦІЇ ТА ДРАЙВЕРИ РОЗВИТКУ

О.Б. Давидова, О.В. Зозульов

 PDF

УДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ДЛЯ СЛАБОАЛКОГОЛЬНИХ НАПОЇВ

С.Ю. Кушнір , В.В. Стадніченко

 pdf



Джерело доступне за посиланням / The source is available here

 

Tags: франчайзер   фармацевтична галузь   транспортна галузь   стратегічне управління   стимулювання   соціальні мережі   світовий ринок   світова економіка   ринок одягу   ринок   продовольчі ринки   прийняття рішень   постіндустріальне суспільство   послуги   персонал   пандемія   підприємство   підприємницька діяльність   олігополія   озброєння   оборона   мотивація   металургійна галузь   маркетингові комунікації   міжнародна торгівля   міжнародні перевезення   криптовалюта   конкуренція   конкурентоспроможність   кондитерський ринок   комунікаційна політика   кластеризація   земля / земельні відносини   зброя   експорт   експедиторська діяльність   економічна стратегія   економіко-математичне моделювання   економіка   державне регулювання   грошово-кредитна політика   грошовий потік   глобалізація   вищий навчальний заклад   вища освіта   виробництво   військовий комплекс   алкогольні і безалкогольні напої   агропромисловий комплекс   авіапромисловість   інформаційне середовище   інноваційні технології   інновації   інвестиційно-інноваційна діяльність   інвестиційні проекти   інвестиції   імпорт   економічний розвиток   штучний інтелект  
© Всі права захищені © 1993 - 2022. Університет імені Альфреда Нобеля (м. Дніпро, Україна)