Area: Економіка / Economics
Publishing house: Інші / Others
Language: Українська / Ukrainian
Category: Журнал/Journal
Year: 2022

Hits: 149

Зміст 

Економіка та управління підприємствами

КОРИГУВАННЯ КОРПОРАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ НА ПІДПРИЄМСТВАХ МАШИНОБУДУВАННЯ В ПРОЦЕСІ РЕАЛІЗАЦІЇ СТРАТЕГІЇ

О.Ф. Андросова

9-13

 PDF (English)

ІННОВАЦІЇ ЯК СКЛАДОВА УПРАВЛІННЯ ЕКОНОМІЧНОЮ ЗАХИЩЕНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА

В.З. Бугай, А.В. Горбунова, І.Ю. Кисільова

14-18

 PDF (English)

ЗАСТОСУВАННЯ ПІДХОДІВ ПОВЕДІНКОВОЇ ЕКОНОМІКИ В СУЧАСНИХ ОРГАНІЗАЦІЯХ

А.П. Кущик

19-24

 PDF (English)

ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕННЯ ФАКТОРІВ ВПЛИВУ НА РЕЗУЛЬТАТИВНІСТЬ АНТИКРИЗОВОГО УПРАВЛІННЯ ОПЕРАЦІЙНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПРОМИСЛОВИХ ПІДПРИЄМСТВ

Ю.О. Огренич

25-32

 PDF (English)

ЕФЕКТИВНІСТЬ ТОРГОВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ НА ЗАСАДАХ ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

О.Г. Череп, І.А. Ульяшин

33-36

 PDF (English)

Економіко-математичне моделювання та інформаційні технології в економіці

КОНЦЕПЦІЯ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИХ ЕКОНОМІЧНИХ СИСТЕМ В ЕПОХУ ІНДУСТРІЯ 4.0

С.М. Іванов

37-41

 PDF (English)

КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСІВ ОЦІНЮВАННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ БАНКІВ

С.В. Устенко, Т.В. Остапович

42-47

 PDF (English)

АНАЛІЗ ПРОГРАМНИХ ЗАСОБІВ ДЛЯ УПРАВЛІННЯ ПРОЄКТАМИ

S.S. Cheverda

48-52

 PDF (English)

Ринкові механізми обліку, аналізу та аудиту в національній економіці

ПРОБЛЕМИ ПЛАНУВАННЯ СОБІВАРТОСТІ ПРОДУКЦІЇ

І.С. Варламова, О.М. Рибалко, А.В. Гамазинська

53-58

 PDF (English)

ВИЗНАННЯ РЕЗЕРВУ ПІД КРЕДИТНІ ЗБИТКИ НЕБАНКІВСЬКИХ ФІНАНСОВИХ УСТАНОВ: ПИТАННЯ МЕТОДИКИ ТА ПРАКТИК

В.Г. Гончарова, К.М. Плутицька, Н.Г. Сейсебаєва

59-64

 PDF (English)

ОСНОВНІ ЗАСОБИ ПІДПРИЄМСТВА: ЕКОНОМІЧНИЙ ЗМІСТ, КЛАСИФІКАЦІЯ ТА НОРМАТИВНО-ПРАВОВЕ РЕГУЛЮВАННЯ

Н.М. Проскуріна, І.В. Пушкарь

65-70

 PDF (English)

ЕКОНОМІКО-СТАТИСТИЧНИЙ АНАЛІЗ ІНДИКАТОРІВ СТАЛОГО РОЗВИТКУ КРАЇН ЄВРОСОЮЗУ ТА УКРАЇНИ

В.В. Сьомченко, О.Р. Саєнко, М.В. Вітер, С.М. Руських

71-76

 PDF (English)

Теоретико-прикладні аспекти економічних процесів в Україні та світі

КУЛЬТУРНІ ФАКТОРИ В БІЗНЕСІ ТА МІЖНАРОДНОМУ МАРКЕТИНГУ

О.В. Гамова, М.О. Вертель

77-80

 PDF (English)

ВПЛИВ ДИСТАНЦІЙНИХ ФОРМ НАВЧАННЯ НА ЕМОЦІЙНИЙ КАПІТАЛ ЛЮДИНИ ТА КОЛЕКТИВУ

А.В. Переверзєва, В.П. Волков

81-85

 PDF (English)

ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВНІ НАПРЯМКИ ІНТЕГРАЦІЇ УКРАЇНИ В ЄС

А.В. Череп, В.О. Кондратенко, В.П. Хомік

86-88

 PDF (English)

Фінанси і грошовий обіг

ОРГАНІЗАЦІЙНО-ЕКОНОМІЧНІ МЕХАНІЗМИ ЗАЛУЧЕННЯ ІНВЕСТИЦІЙ У ПЕРЕРОБКУ СІРКОВОДНЕВОЇ СУМІШІ ЧОРНОГО МОРЯ

Б.М. Андрушків, О.І. Гагалюк, Н.Б. Кирич, О.Б. Погайдак, Р.П. Шерстюк

89-94

 PDF (English)

ПРАКТИЧНИЙ ДОСВІД ФОРМУВАННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОЇ ПОДАТКОВОЇ СИСТЕМИ

Л.Г. Олейнікова

95-100

 PDF (English)

Економіка праці, управління персоналом та маркетинг

ЗАГАЛЬНІ ПІДХОДИ ЩОДО КАДРОВОЇ БЕЗПЕКИ ПІДПРИЄМСТВА

І.М. Дашко, О.В. Лепьохін, О.В. Руденко

101-106

 PDF (English)

EVENT-МАРКЕТИНГ ЯК РІЗНОВИД КРЕАТИВНИХ РІШЕНЬ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Р.В. Ігнатенко

107-110

 PDF (English)

ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ РИНКУ ТЮТЮНОВИХ ВИРОБІВ

І.О. Щебликіна, З.В. Щебликіна, Ю.Д. Лабенська

111-116

 PDF (English)

ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ ПРОМИСЛОВОГО МАРКЕТИНГУ МЕТАЛУРГІЙНИХ ПІДПРИЄМСТВ

Ю.Д. Лабенська, М.М. Іванов

117-121

 PDF (English)

 


Джерело доступне за посиланням / The source is available here
 
 

 

© Всі права захищені © 1993 - 2022. Університет імені Альфреда Нобеля (м. Дніпро, Україна)