Hits: 86
508248
Навчальний посібник «Основи маркетингу та менеджменту» складається з методичних рекомендацій, теоретичного та практичного досвіду управління маркетинговою діяльністю на підприємстві та застосування основ менеджменту, задач, ситуаційних вправ, тестів, які дозволять майбутнім фахівцям закріпити теоретичний матеріал і набути практичних навичок у прийнятті управлінських рішень. Навчальний посібник складається з 3 теоретичних модулів, що містять 14 розділів і практичну частину, а також охоплюють теми навчальних програм з дисциплін «Маркетинг», «Менеджмент». Зміст посібника, його структура, підхід до викладення матеріалу адаптовані до вимог кредитно-модульної форми навчання у вищих навчальних закладах. Посібник адресовано студентам вищих навчальних закладів денної та заочної форм навчання, які навчаються за технічними спеціальностями, керівникам фірм і спеціалістам, діяльність яких пов’язана із практичним маркетингом, а також тим, хто цікавиться питаннями ефективного управління організацією.