Area: Економіка / Economics
Publishing house: Інші / Others
Language: Українська / Ukrainian
Category: Журнал/Journal
Year: 2021

Hits: 291

Зміст

Економіка

ЕКОНОМІЧНИЙ РОЗВИТОК ПІДПРИЄМСТВА І ЕКОНОМІЧНА БЕЗПЕКА ПІДПРИЄМСТВА: ҐЕНЕЗА, ВЗАЄМНИЙ ВПЛИВ ТА ВЗАЄМОЗАЛЕЖНІСТЬ

Д.С. Зінченко

ІНВЕСТИЦІЙНО-ІННОВАЦІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПІДПРИЄМСТВ ПЕРЕРОБНОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ УКРАЇНИ В КОНТЕКСТІ ПЕРЕХОДУ ДО «БЕЗКОНТАКТНОЇ ЕКОНОМІКИ»

В. В. Дергачова , Курт Майнка Марсель , О. В. Мартиненко

ДІАГНОСТУВАННЯ ВПЛИВУ ФАКТОРІВ НА РОЗВИТОК ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЛІСОВОЇ ТА ДЕРЕВООБРОБНОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ УКРАЇНИ

А. М. Вишневська , Я. І. Глущенко

ІНВЕСТИЦІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВ В УМОВАХ ІНДУСТРІЇ 4.0

Н. Є. Скоробогатова

ОСОБЛИВОСТІ ВЗАЄМОЗВ'ЯЗКУ МІЖ КРЕДИТНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ТРАНСНАЦІОНАЛЬНИХ БАНКІВ ТА ФОРМУВАННЯМ ЕКОНОМІКИ БОРГОВОГО ТИПУ В УКРАЇНІ CHARACTERISTICS OF THE RELATIONSHIP BETWEEN MULTINATIONAL BANKS’ CREDIT ACTIVITY AND THE FORMATION OF DEBT-TYPE ECONOMY IN UKRAINE

Р. A. Запотічна

ПРОГНОЗУВАННЯ НАВАНТАЖЕННЯ HIGH-LOAD СИСТЕМ

O. A. Zhukovska, R. V. Shperlov

ДИВЕРСИФІКАЦІЯ БАНКІВСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В УМОВАХ ФІНАНСОВОЇ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ НА ЗАСАДАХ ІНДУСТРІЇ 4.0 BANKING ACTIVITY DIVERSIFICATION IN THE CONDITIONS OF FINANCIAL GLOBALIZATION ON THE INDUSTRY 4.0 BASIS

Я. І. Глущенко , О. О. Корогодова , Т. Є. Моісеєнко, О. О. Сосновська , Н. О. Черненко

АНАЛІЗ СТРУКТУРИ МІЖНАРОДНОЇ ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ З ЄС

K. Yu. Redko , I. O. Tkachenko

ВПЛИВ ЦИФРОВІЗАЦІЇ НА ЗМІНИ БІЗНЕС-МОДЕЛЕЙ ПІДПРИЄМСТВ

Serhii Polischuk, Tetiana Rospopchuk

СТАН І ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ЕНЕРГЕТИКИ ЯК СФЕРИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ ТА БЕЗПЕКИ ЖИТТЯ

С. В. Войтко , М. М. Заінчковська

ДОСЛІДЖЕННЯ МІЖНАРОДНОГО ФІНАНСОВОГО РИНКУ В УМОВАХ ДІДЖИТАЛІЗАЦІЇ: НОВІ МОЖЛИВОСТІ

Н. В. Рощина , О. А. Шевчук , К. М. Кустарьова

Економічні проблеми сталого розвитку національної економіки

ПЕРСПЕКТИВИ ЗАПРОВАДЖЕННЯ ЗАГАЛЬНООБОВ’ЯЗКОВОЇ НАКОПИЧУВАЛЬНОЇ ПЕНСІЙНОЇ СИСТЕМИ (ІІ РІВЕНЬ)PROSPECTS OF INTRODUCTION OF THE COMPULSORY ACCUMULATIVE PENSION SYSTEM (LEVEL II)

О.П. Коваль , О.О. Коломієць , Д.М. Гладких , А.Л. Дешко , Ю.В. Касперович

СТРАТЕГІЯ РОЗВИТКУ ПРОМИСЛОВОГО КОМПЛЕКСУ: НАМІРИ, МЕХАНІЗМИ РЕАЛІЗАЦІЇ, ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬINDUSTRIAL COMPLEX DEVELOPMENT STRATEGY: INTENTIONS, IMPLEMANTATION MECHANISMS, RESPONSIBILITY

В.Г. Герасимчук

СТРАХОВА ЕКОСИСТЕМА УКРАЇНИ: ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ РОЗВИТКУ СТРАХОВИХ КОМПАНІЙINSURANCE ECOSYSTEM UKRAINI: PROTECTED THE RELEASE OF INSURANCE COMPANIES

М.А. Дем'янчук , Н.Д. Маслій, Ю.О. Жаданова

Маркетинг

DIGITAL МАРКЕТИНГ: ЕВОЛЮЦІЯ РОЗВИТКУ В УКРАЇНІ

О.В. Виноградова, Н.М. Недопако

ЗАОХОЧЕННЯ МАРКЕТИНГУ ВІДНОСИН У СЕГМЕНТАХ ВЕЛНЕС- І ТЕРМАЛЬНОГО ТУРИЗМУ

Bruno Barbosa Sousa, César Barros

МЕТОДИКА СЕГМЕНТАЦІЇ ТА АНАЛІЗУ ВІДТОКУ СТУДЕНТІВ НА ОСВІТНІХ ПРОГРАМАХ УНІВЕРСИТЕТІВ

О.К. Воропай , К.В. Пічик , Н.Д. Чала

ТЕХНОЛОГІЇ ЦИФРОВОГО МАРКЕТИНГУ ДЛЯ МАЛИХ ТА СЕРЕДНІХ ПІДПРИЄМСТВ

N.V. Karpenko , M.M. Ivannikova

НАУКОВО-МЕТОДИЧНІ ПОЛОЖЕННЯ РОЗРОБКИ ТА ВПРОВАДЖЕННЯ НА ЗАСАДА МАРКЕТИНГУ ІГРОВОГО ПРОДУКТУ

А.Г. Шевлюга , О.В. Зозульов

МАРКЕТИНГОВЕ СПРИЙНЯТТЯ ТЕХНОЛОГІЧНОЇ НЕВИЗНАЧЕННОСТІ ОСОБАМИ, ЩО ПРИЙМАЮТЬ РІШЕННЯ

Nataliya Yudina, Olena Pidlisna

Економіка підприємства

ХОЛІСТИЧНЕ УПРАВЛІННЯ АДАПТИВНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА В УМОВАХ ЦИКЛІЧНОЇ ЕКОНОМІКИ

О.В. Ареф’єва, З. М. Побережна

ЧИННИКИ СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ ЕКОНОМІЧНОЮ БЕЗПЕКОЮ ПІДПРИЄМСТВА В УМОВАХ ЗМІН

А. М. Ковальчук

МЕТОДОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ПРОЕКТНОГО ПІДХОДУ ЩОДО РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА

Iryna Miahkykh, Mariana Shkoda

Економічна теорія

МІГРАЦІЙНА ПОЛІТИКА УКРАЇНИ ТА УКРАЇНСЬКА ТРУДОВА МІГРАЦІЯ В ХХІ СТОЛІТТІ: ІНСТИТУЦІОНАЛЬНИЙ І СТРАТЕГІЧНИЙ ДИСКУРСИ В КОНТЕКСТІ ПОШИРЕННЯ ПАНДЕМІЇ COVID-19

V.G. Tsivatyi , M.P. Martsyniuk

ІНТЕНСИФІКАЦІЯ СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ РЕГІОНІВ В КОНТЕКСТІ ТРАНСФОРМАЦІЇ ПОТЕНЦІАЛОФОРМУЮЧОГО ПРОСТОРУ

М.О. Дергалюк

КЛЮЧОВИЙ ІННОВАЦІЙНИЙ РЕСУРС СТАЛОГО РОЗВИТКУ

Ю. О. Єрешко, І. М. Крейдич

Менеджмент

ПОРІВНЯЛЬНА ОЦІНКА ЛЮДСЬКОГО КАПІТАЛУ ТА ІНШИХ СКЛАДОВИХ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО КАПІТАЛУ ПРОВІДНИХ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ

Є.Б. Хаустова, М.П. Денисенко

ФОРМУВАННЯ УСПІШНОГО ІМІДЖУ КЕРІВНИКА В ДИСТАНЦІЙНИХ УМОВАХ РОБОТИ

А.І. Браєвська , С.Й. Браєвський , Л.П. Артеменко

КОНКУРЕНТНА СТРАТЕГІЯ ПІДПРИЄМСТВА: ТЕОРЕТИЧНИЙ АСПЕКТ І ПРАКТИЧНЕ ЗНАЧЕННЯ

G.A. Fedirko

МЕНЕДЖМЕНТ ЗНАНЬ ЯК СКЛАДОВА ЧАСТИНА ПРОЦЕСУ УПРАВЛІННЯ ЗМІНАМИ В ОРГАНІЗАЦІЇ

Г.Ф. Боднар , Л.С. Вербовська

СТРАТЕГУВАННЯ СТАРТАП АКТИВНОСТІ КОМПАНІЇ: ІНІЦІАЛІЗАЦІЯ ТА ВПРОВАДЖЕННЯ ПРОЄКТУ

Lina Artemenko, Maryna Pichugina, Taras Kotsko

ОРГАНІЗАЦІЯ ТА МЕХАНІЗМ УПРАВЛІННЯ МІЖНАРОДНИМ ТЕХНІКО-ТЕХНОЛОГІЧНИМ ПАРТНЕРСТВОМ ПІДПРИЄМСТВ

К. О. Бояринова, К. А. Каніфольська

 



Джерело доступне за посиланням / The source is available here
 

 

Tags: цифровий маркетинг   цифрові технології   фінансові ринки   управління   туризм   транснаціоналізм   торгівля   страхові компанії   стратегічне управління   сталий розвиток   соціальне страхування   соціальні мережі   ринок освітніх послуг   реклама   промислове підприємство   прогнозування   пенсійне забезпечення   пенсійна система України   пандемія   підприємство   освітні програми   організація   онлайн ігри   національна економіка   мобільні пристрої   мислення   маркетингові послуги   маркетинг   малі підприємства   міжнародна торгівля   міжнародна економіка   міжнародні відносини   міграція   людський капітал   лісове господарство   коронавірус   конкуренція   кібербезпека   зовнішня політика   зовнішньоекономічна діяльність   зовнішній борг   енергетика   експорт   екосистема   економічна безпека   дистанційна освіта   дипломатія   діджиталізація   глобалізація   вища освіта   бренд   безробіття   банківська справа   атомна енергетика   адаптивне управління   інформаційна економіка   інформаційні системи   інституціоналізм   інновації   інвестиції   імпорт   імідж   ЄС / Європейський союз  
© Всі права захищені © 1993 - 2022. Університет імені Альфреда Нобеля (м. Дніпро, Україна)