Area: Маркетинг / Marketing
Publishing house: Інші / Others
Language: Українська / Ukrainian
Category: Навчальні матеріали / Training materials
Year: 2021

Hits: 89

508248 

 

У навчальному посібнику систематизовано теоретичні основи маркетингової діяльності. Навчальний матеріал викладено у доступній формі, з кейсовими завданнями, для опрацювання теорії в контексті реальної ситуації та опанування навичок практичної роботи у сфері маркетингу. Частина посібника присвячена маркетинговим задачам та їх типовим розв’язкам. Окремо, до кожної теми, сформовано актуальне дискусійне питання, що допоможе розібратися в сучасних проблемах маркетингу та знайти альтернативні рішення. Для самоперевірки запропоновано тести та контрольні запитання базового курсу «Маркетинг». Зміст та структура навчального посібника адаптовані до вимог дистанційної форми навчання. Для, викладачів, студентів вищих навчальних закладів, менеджерів з маркетингу, підприємців, а також для самостійної підготовки до вступу в магістратуру на спеціальності галузі знань 07 «Управління та адміністрування».


Джерело доступне за посиланням / The source is available here
 
 

 

© Всі права захищені © 1993 - 2022. Університет імені Альфреда Нобеля (м. Дніпро, Україна)