Area: Маркетинг / Marketing
Publishing house: Інші / Others
Language: Українська / Ukrainian
Category: Навчальні матеріали / Training materials
Year: 2022

Hits: 184

508248 

 

Представлений навчальний посібник спрямований на висвітлення актуальних проблем цифрового маркетингу, на формування загальних і професійних компетенцій фахівця управлінської діяльності в умовах стійкого розвитку та високої невизначеності бізнес-середовища. Основна увага в посібнику надана маркетинговим функціям, сучасним цифровим технологіям, питанням розвитку цифровізації бізнес-процесів. Призначення навчального посібника – висвітлення сучасних теорій, моделей, технологій цифрового маркетингу, отримання знань і навичок у сфері формування маркетингової політики компаній, заснованих на концепції інноваційного розвитку бізнесу в умовах цифрової економіки.

 Посібник складається з восьми тем, містить практичні кейси, тестові завдання, бібліографічний список.

Навчальний посібник призначений для студентів закладів вищої освіти, викладачів, аспірантів і менеджерів – усіх тих, хто цікавиться актуальними проблемами маркетингового управління сучасним бізнесом в умовах цифрової трансформації розвитку економічної системи.


Джерело доступне за посиланням / The source is available here
 
 

 

© Всі права захищені © 1993 - 2022. Університет імені Альфреда Нобеля (м. Дніпро, Україна)