Area: Маркетинг / Marketing
Publishing house: Інші / Others
Language: Українська / Ukrainian
Category: Навчальні матеріали / Training materials
Year: 2021

Hits: 83

508248 

 

У навчальному посібнику розкрито сутність маркетингових досліджень, а також наведено значну кількість прикладів з практики проведення та оформлення результатів маркетингових досліджень, запропонований комплекс питань, тестових і розрахункових завдань, які пройшли апробацію у вищому навчальному закладі під час проведення практичних та семінарських занять.

 Посібник передбачає допомогу студентам в освоєнні теоретичних знань і практичних навичок в організації проведення маркетингових досліджень, а також спрямоване на формування у слухачів здатності до самостійного творчого мислення, яке безперечно стане в нагоді при прийнятті рішення в практичній діяльності.


Джерело доступне за посиланням / The source is available here
 
 

 

© Всі права захищені © 1993 - 2022. Університет імені Альфреда Нобеля (м. Дніпро, Україна)