Area: Маркетинг / Marketing
Publishing house: Інші / Others
Language: Українська / Ukrainian
Category: Навчальні матеріали / Training materials
Year: 2015

Hits: 91

508248 

У навчальному посібнику викладені основні питання курсу «Основи маркетингу». Розглянуто проблеми формування та функціонування маркетингової системи на підприємстві. З’ясовано маркетинговий комплекс підприємства, зокрема товарну, цінову, комунікаційну та розподільчу політику.

 Для студентів, курсантів та слухачів інженерних спеціальностей вищих навчальних закладів, зокрема, за напрямом підготовки «Транспортні технології», слухачів системи післядипломної освіти. Навчальний комплекс буде корисний також для спеціалістів, підприємців, працівників служби маркетингу, а також для тих, хто цікавиться сучасною маркетинговою теорією і практикою.


Джерело доступне за посиланням / The source is available here
 
 

 

© Всі права захищені © 1993 - 2022. Університет імені Альфреда Нобеля (м. Дніпро, Україна)