Area: Маркетинг / Marketing
Publishing house: Інші / Others
Language: Українська / Ukrainian
Category: Навчальні матеріали / Training materials
Year: 2021

Hits: 52

508248 

Навчальній посібник розроблений для підготовки студентів спеціальності “Маркетинг”. Систематизовані теоретичні уявлення про Інтернет-маркетинг, розглядаються концепція та методологія Інтернет-маркетингу, особливості віртуального середовища щодо маркетингових досліджень, товарів, ціноутворення, розподілу та комунікацій в Інтернеті. Наведені питання щодо самоконтролю знань студентів, тесті та завдання для самостійної роботи, які булі розроблені спільно з кандидатом економічних наук Ботушан М. І. та викладачем Шкурупскою І. О.

 Для викладачів та студентів економічних спеціальностей, науковців.


Джерело доступне за посиланням / The source is available here
 
 

 

© Всі права захищені © 1993 - 2022. Університет імені Альфреда Нобеля (м. Дніпро, Україна)