Area: Маркетинг / Marketing
Publishing house: Інші / Others
Language: Українська / Ukrainian
Category: Навчальні матеріали / Training materials
Year: 2022

Hits: 56

508248 

В навчальному посібнику розглянуті теоретичні та методичні засади нових тенденцій розвитку інноваційного маркетингу: маркетинг інновацій, концепції інноваційного маркетингу, маркетингові дослідження інновацій, латеральний маркетинг, партизанський маркетинг, вірусний маркетинг, нейромаркетинг та його інноваційні технології, інтернет-маркетинг, інноваційні технології маркетингу у соціальних мережах. Розглянуто переваги та недоліки інноваційних видів маркетингу, особливості їх застосування у сучасних умовах ведення бізнесу. До кожної теми наведені контрольні питання, тестові завдання, ситуація для обговорення та задачі, англомовний тлумачний словник.


Джерело доступне за посиланням / The source is available here
 
 

 

© Всі права захищені © 1993 - 2022. Університет імені Альфреда Нобеля (м. Дніпро, Україна)