Area: Маркетинг / Marketing
Publishing house: Інші / Others
Language: Українська / Ukrainian
Category: Навчальні матеріали / Training materials
Year: 2008

Hits: 53

158508248 

Навчальний посібник розроблений для підготовки магістрів зі спеціальності “Маркетинг”. В роботі розглядаються концепція та методологія Інтернет&маркетин& гу, особливості віртуального середовища щодо маркетингових досліджень, форму& вання товарів та їх ціноутворення, специфіки розподілу та просування в Інтернеті. Досліджуються вимоги стосовно ефективного функціонування web&сайту підприєм& ства. Розглянуті типові стратегічні рішення в Інтернет&маркетингу, досвід впровад& ження ефективних бізнес&моделей. Теоретичні розділи закінчуються питаннями щодо самоконтролю знань студентів. Практичний розділ включає тести та завдання для самостійної роботи. Для викладачів та студентів економічних спеціальностей, науковців.


Джерело доступне за посиланням / The source is available here
 
 

 

© Всі права захищені © 1993 - 2022. Університет імені Альфреда Нобеля (м. Дніпро, Україна)