Area: Маркетинг / Marketing
Publishing house: Інші / Others
Language: Українська / Ukrainian
Category: Монографія / Monograph
Year: 2018

Hits: 52

Обґрунтовано теоретико-методологічні засади маркетингового менеджменту, як інноваційного підходу до управління підприємством. Виявлено тенденції розвитку маркетингового менеджменту на вітчизняному ринку під впливом дії чинників маркетингового середовища. Розроблено науковопрактичні рекомендації з використанням авторських методів і методик. На основі аналітичних даних підприємств сформовано систему показників оцінки маркетингового менеджменту. Для науковців, фахівців з менеджменту і маркетингу, аспірантів і студентів.


Джерело доступне за посиланням / The source is available here
 
 

 

© Всі права захищені © 1993 - 2022. Університет імені Альфреда Нобеля (м. Дніпро, Україна)