Area: Маркетинг / Marketing
Publishing house: Інші / Others
Language: Українська / Ukrainian
Category: Навчальні матеріали / Training materials
Year: 2022

Hits: 41

У навчальному посібнику систематизовано теоретичні засади стратегічного маркетингу на основі раніше опублікованих матеріалів, як автора так і інших науковців та практиків. Розглядаються сутність та сфера стратегічного маркетингу, аналізуються маркетингові стратегії росту, сегментації та вибору цільового ринку, диференціації та позиціонування, конкурентні стратегії. Зібрана інформація викладена у доступній формі, для кращого наочного сприйняття інформація подана у таблицях та рисунках. Для самоперевірки запропоновано тести та контрольні запитання.

 Зміст та структура навчального посібника адаптовані до вимог дистанційної форми навчання.

Для, викладачів, студентів вищих навчальних закладів, менеджерів, маркетологів, підприємців та керівників структурних підрозділів.


Джерело доступне за посиланням / The source is available here
 
 

 

© Всі права захищені © 1993 - 2022. Університет імені Альфреда Нобеля (м. Дніпро, Україна)