Hits: 6
Книга знайомить читачів з основами маркетингу та управління маркетинговою діяльністю. У ній розглядаються такі складові маркетингової діяльності бізнес-організації, як маркетингове середовище, маркетингова інформація та маркетингові дослідження, сегментування, вибір цільового ринку і позиціювання, товарна й цінова політика, політика розподілу, маркетингові комунікації та організація маркетингової діяльності на підприємствах.
За своїм змістом посібник відображає сучасні світові підходи у галузі маркетингу та управління, особливості маркетингової діяльності в Україні.
Книга – інформативна, цікаво написана. Автори викладають матеріал живою, легкою мовою. Посібник читається із задоволенням. Для здобувачів вищої освіти, менеджерів-практиків і всіх, хто
цікавиться маркетингом та управлінням.