Area: Маркетинг / Marketing
Publishing house: Інші / Others
Language: Англійська / English
Category: Журнал/Journal
Year: 2023

Hits: 0


Зміст

Підвищення сталої конкурентоспроможності компанії через зелений менеджмент людськими ресурсами: роль зеленого ланцюга постачання та корпоративної соціальної відповідальності

Ван Іт Нгуєн

PDF

Підходи до управління інноваціями: гейміфікація калькулятора цінності дизайну

Єва Свіракова, Ян Крамоліс

PDF

Патерналізм та залученість персоналу в інноваційній сфері послуг: посередницька роль психологічного контракту

Сібель Айбар, Озгур Чарк

PDF

Вплив екоінновацій та ринкової невизначеності на зелений маркетинг та ефективність бізнесу

Фатіма Шаукат, Хафіз Мухаммад Факхар Заман, Ті Танг Нга Нгуєн, Паовангса Суванксай

PDF

Менеджмент інноваціями в контексті оцінювання екологічної, соціальної та управлінської ефективності, та сталого розвитку з урахуванням ESG-ефектів: дослідження країн, що розвиваються

Ессіа Рієс Ахмед, Тарік Тауфік Юсіф Аль-Абдулла, Мустафа Акюрек

PDF

Вплив маркетингової стратегії на організаційну ефективність через управлінський облік

Кванг Лінь Хуінь

PDF

Інноваційне управління собівартістю біомаси на основі обліку та аналізу виробничих витрат агродіяльності

Зеновій-Михайло Задорожний, Володимир Муравський, Юлія Біла, Уляна Івасечко

PDF

Вплив іноземних прямих інвестицій з країн північної Європи на структуру економіки Литви

Мануела Тваронавічєн, Агнє Сімелюте, Герда Штірбліте

PDF

Компетенції менеджерів та виконавців у різних секторах економіки

Івета Кмецова, Деніс Юрака

PDF

Вплив поведінки студентів на створення вартості в екосистемі вищої освіти: емпіричне дослідження

Мойсес Рубен Замора-Рамос, Антоніо Чаморро-Мера, Монтсеррат Діас-Мендес

PDF

Управління стійким розвитком виробничих систем в умовах децентралзації

Анатолій Усов, Максим Куніцин, Елеонора Забарна, Любов Некрасова

PDF

Інноваційній тенденції в організації роботи: взаємозалежність між рівнями добробуту та мотивації серед осіб, що працюють з дому

Саліх Джідже, Ельван Йілдірим

PDF

Трансформація маркетингової парадигми фестивалю Burning Man

Гордон Рауссер, Вадим Стрельковський

PDF

Механізм антикризового управління в епоху цифрових технологій

Наталія Гавкалова, Людмила Акімова, Олександр Акімов

PDF

Розробка міжнародної маркетингової стратегії для підприємств національної економіки у стані війни

Анжела Кузнєцова, Ольга Гарафонова, Роман Янковойi, Ганна Жосан, Ірина Ломачинська

PDF

Споживча поведінка людей з непереносимістю глютену: дослідження факторів впливу

Тібор Зсігмонд, Лілла Фегер, Рената Махова, Сілард Ковач

PDF

Стратегічне управління: фактори, що впливають на (де)централізацію в міжнародних корпораціях Словаччини

Патрік Фітала, Яна Козакова, Рената Скіпалова, Алена Србова

PDF

Інноваційні інструменти в управління людськими ресурсами: перспективи використання штучного інтелекту

Русудан Ціскаридзе, Карін Рейнхольд, Марина Джарвіс

PDF

Електронна комерція як інноваційне рішення забезпечення розвитку саудівської економіки

Хосамелдін Х. Ісмаїл, Ранія С. Азаб

PDF



Джерело доступне за посиланням / The source is available here
 
 

 

© Всі права захищені © 1993 - 2022. Університет імені Альфреда Нобеля (м. Дніпро, Україна)