Hits: 0
Зміст
Ван Іт Нгуєн
Підходи до управління інноваціями: гейміфікація калькулятора цінності дизайну
Єва Свіракова, Ян Крамоліс
Сібель Айбар, Озгур Чарк
Вплив екоінновацій та ринкової невизначеності на зелений маркетинг та ефективність бізнесу
Фатіма Шаукат, Хафіз Мухаммад Факхар Заман, Ті Танг Нга Нгуєн, Паовангса Суванксай
Ессіа Рієс Ахмед, Тарік Тауфік Юсіф Аль-Абдулла, Мустафа Акюрек
Вплив маркетингової стратегії на організаційну ефективність через управлінський облік
Кванг Лінь Хуінь
Зеновій-Михайло Задорожний, Володимир Муравський, Юлія Біла, Уляна Івасечко
Вплив іноземних прямих інвестицій з країн північної Європи на структуру економіки Литви
Мануела Тваронавічєн, Агнє Сімелюте, Герда Штірбліте
Компетенції менеджерів та виконавців у різних секторах економіки
Івета Кмецова, Деніс Юрака
Вплив поведінки студентів на створення вартості в екосистемі вищої освіти: емпіричне дослідження
Мойсес Рубен Замора-Рамос, Антоніо Чаморро-Мера, Монтсеррат Діас-Мендес
Управління стійким розвитком виробничих систем в умовах децентралзації
Анатолій Усов, Максим Куніцин, Елеонора Забарна, Любов Некрасова
Саліх Джідже, Ельван Йілдірим
Трансформація маркетингової парадигми фестивалю Burning Man
Гордон Рауссер, Вадим Стрельковський
Механізм антикризового управління в епоху цифрових технологій
Наталія Гавкалова, Людмила Акімова, Олександр Акімов
Розробка міжнародної маркетингової стратегії для підприємств національної економіки у стані війни
Анжела Кузнєцова, Ольга Гарафонова, Роман Янковойi, Ганна Жосан, Ірина Ломачинська
Споживча поведінка людей з непереносимістю глютену: дослідження факторів впливу
Тібор Зсігмонд, Лілла Фегер, Рената Махова, Сілард Ковач
Патрік Фітала, Яна Козакова, Рената Скіпалова, Алена Србова
Русудан Ціскаридзе, Карін Рейнхольд, Марина Джарвіс
Електронна комерція як інноваційне рішення забезпечення розвитку саудівської економіки
Хосамелдін Х. Ісмаїл, Ранія С. Азаб