Hits: 8
Зміст
Вплив асоціації з брендом на його вартість в роздрібній торгівлі
Ашиш Чоудхарі, Санні Давар, Савіта Панвар
Ягмур Керсе, Гокхан Керсе
Дослідження впливу специфіки Facebook-реклами на споживчу поведінку
Ті Хуонг Гіанг Во, Дуй Бінь Луонг, Кхоа Хуан Ле, Тхі Мінь Туйен Хуінь
Гаяне Товмасян
Визначення взаємозв'язку між способом життя споживачів та їх імпульсивними покупками
Юсуф Оцел, Хакан Тахірі Мутлу, Мурат Баят
Мохамед Джауаді
Вплив страху перед COVID-19 на тенденцію споживання товарів розкоші та роль матеріалізму
Айсель Курназ
Ірена Антосова, Міхал Псурний, Яна Ставкова
Лідерство та мотивація як частина корпоративної культури компанії
Івета Убрезіова, Марія Враблікова, Анна Дячікова
Ебру Онурлубас, Ніязі Гумус
Відношення та поведінка споживачів екологічного одягу у контексті жіночого покоління Словаччини
Янка Таборецька, Тамара Раїч, Мирослава Вінчева, Владислав Капута
Аналіз впливу реклами на зміну виборчої поведінки споживачів (виборців) в Словацькій Республіці
Ярослава Гбурова, Беата Гавурова, Радован Бачик, Марія Томасова
Соціальні медіа, мережі та студенти в контексті освітнього процесу
Сона Чованова Супекова, Річард Кеклак, Тетяна Масарова, Патриція Якесова
Мурад Томран, Алі Есса А. Альшаммарі
Поведінка розумних шоперів у сфері розкоші в Китаї: омні-канальні комунікації покоління Y
Хіроко Ое, Ясуюкі Ямаока
Вєра Кубікова, Вєра Лабудова, Дана Бенешова, Ладислав Мура
Цифрові валюти та інноваційні фінтех-технології для економічного зростання
Юріс Балтгайліс, Анастасія Сімахова, Станіслав Бука
Нерівність та асиметрія цифрового розвитку регіонів світу
Микола Трофименко, Олена Булатова, Анастасія Трофименко, Олександр Вишняков
Інновації в маркетингових комунікаціях у готельному бізнесі Словаччини під час пандемії COVID-19
Марсель Лінсені, Катаріна Свейнова Хоесова, Міхал Фабус