Area: Маркетинг / Marketing
Publishing house: Інші / Others
Language: Англійська / English
Category: Журнал/Journal
Year: 2023

Hits: 8


Зміст

Вплив асоціації з брендом на його вартість в роздрібній торгівлі

Ашиш Чоудхарі, Санні Давар, Савіта Панвар

PDF

Вплив внутрішнього клієнта (співробітника) на зовнішнього клієнта у системі управління поведінкою організації: посередницька модель сприйняття підтримки клієнта

Ягмур Керсе, Гокхан Керсе

PDF

Дослідження впливу специфіки Facebook-реклами на споживчу поведінку

Ті Хуонг Гіанг Во, Дуй Бінь Луонг, Кхоа Хуан Ле, Тхі Мінь Туйен Хуінь

PDF

Підвищення продуктивності працівників та якості прийняття управлінських рішень: психологічні фактори, когнітивні упередження та когнітивна дисонанс

Гаяне Товмасян

PDF

Визначення взаємозв'язку між способом життя споживачів та їх імпульсивними покупками

Юсуф Оцел, Хакан Тахірі Мутлу, Мурат Баят

PDF

Управління людськими ресурсами в умовах пандемії: самоефективність на роботі, організаційна самооцінка, міжособистісна гармонія та відповідності цілям працівників

Мохамед Джауаді

PDF

Вплив страху перед COVID-19 на тенденцію споживання товарів розкоші та роль матеріалізму

Айсель Курназ

PDF

Зміни поведінки споживачів: традиційні та нові фактори в динамічному маркетинговом ландшафті за останні 15 років

Ірена Антосова, Міхал Псурний, Яна Ставкова

PDF

Лідерство та мотивація як частина корпоративної культури компанії

Івета Убрезіова, Марія Враблікова, Анна Дячікова

PDF

Дослідження впливу сприйняття ризику споживачами покоління Z на їх інтенцію купувати відремонтовані товари

Ебру Онурлубас, Ніязі Гумус

PDF

Відношення та поведінка споживачів екологічного одягу у контексті жіночого покоління Словаччини

Янка Таборецька, Тамара Раїч, Мирослава Вінчева, Владислав Капута

PDF

Аналіз впливу реклами на зміну виборчої поведінки споживачів (виборців) в Словацькій Республіці

Ярослава Гбурова, Беата Гавурова, Радован Бачик, Марія Томасова

PDF

Соціальні медіа, мережі та студенти в контексті освітнього процесу

Сона Чованова Супекова, Річард Кеклак, Тетяна Масарова, Патриція Якесова

PDF

Культурний інтелект та міжособистісна довіра як драйвери інноваційної розвитку інтелектуального капіталу в організаціях

PDF

Економіка знань, інновації та роль університетів в освіті в Саудівській Аравії: кейс Університету Граду

Мурад Томран, Алі Есса А. Альшаммарі

PDF

Поведінка розумних шоперів у сфері розкоші в Китаї: омні-канальні комунікації покоління Y

Хіроко Ое, Ясуюкі Ямаока

PDF

Інновації та туристичні регіони: чи розглядають інновації як детермінанту розвитку в європейського туризму в регіонах?

Вєра Кубікова, Вєра Лабудова, Дана Бенешова, Ладислав Мура

PDF

Цифрові валюти та інноваційні фінтех-технології для економічного зростання

Юріс Балтгайліс, Анастасія Сімахова, Станіслав Бука

PDF

Нерівність та асиметрія цифрового розвитку регіонів світу

Микола Трофименко, Олена Булатова, Анастасія Трофименко, Олександр Вишняков

PDF

Інновації в маркетингових комунікаціях у готельному бізнесі Словаччини під час пандемії COVID-19

Марсель Лінсені, Катаріна Свейнова Хоесова, Міхал Фабус

PDF



Джерело доступне за посиланням / The source is available here
 
 

 

© Всі права захищені © 1993 - 2022. Університет імені Альфреда Нобеля (м. Дніпро, Україна)