Area: Маркетинг / Marketing
Publishing house: Інші / Others
Language: Англійська / English
Category: Журнал/Journal
Year: 2024

Hits: 0


Зміст

Дослідження зв'язку між інноваційною діяльністю та рівнем співпраці малих та середніх підприємств у ІКТ секторі Словаччини

Еніко Корксмарош, Рената Махова, Ангеліка Черева

PDF

Цифровий маркетинг у стратегіях виживання та зростання малого та середнього бізнесу під час війни в Україні

Михайло Окландер, Оксана Яшкіна, Ірина Златова, Ильке Чичеклі, Наталія Летуновська

PDF

Тенденції цифрової трансформації в омніканальній роздрібній торгівлі: бібліометричний аналіз

Норнаджіха Надія Хасбуллах, Аґ Кайфа Ріярд Кіфлі, Саїфул Анвар, К.К. Рамачандран,

PDF

Нові підходи в організації праці та відношення до них серед працевлаштованих студентів: порівняльний аналіз зі співробітниками, які не є студентами

Уйгар Озтюрк, Ельван Йилдирим

PDF

Вплив онлайн-реклами на відвідування магазинів у Саудівській Аравії

Рім Зуауї, Рабеб Хамді

PDF

Вплив лояльності споживачів на зв'язки між ефективністю ланцюга поставок, управлінням запасами та якістю

Сегар Надасон, Хемалошіні Васудеван, Чеок Муй Йі

PDF

Інноваційна діяльність SPA-компаній Словаччини та Чехії в умовах пандемії Covid-19

Анна Сенкова, Стела Колесарова, Мартіна Косікова

PDF

Гостинність 2.0: роль електронного управління людськими ресурсами (E-HRM) в інноваціях та досягненні цілей сталого розвитку

Мусррат Парвін, Афнан Абдулазіз Назель Альраддаді

PDF

Контент та рівень залученості в соціальній мережі Facebook: аналіз на прикладі 5-зіркових готелів країн Вишеградської групи

Людовіт Настішін, Річард Федорко, Беата Гавурова, Радован Бачік

PDF

Діджіталізація маркетингу як інноваційний інструмент оцінювання клієнтів

Наталія Пархоменко, Петер Стархонь, Лусія Вілчекова

PDF

Інновації в енергетиці як потужний каталізатор фінансових перетворень

Вадим Стрієлковські

PDF

Взаємозв’язок між життєвими цінностями споживачів та їх панічними покупками в умовах пандемії COVID-19

Мурат Чакіркая, Мурат Кочигіт

PDF

Розвиток ринку е-комерції у Польщі в умовах активізації міграційних процесів

Тетяна Затонацька, Яна Фаренюк, Вітавтас Юшчюс, Юргіта Мартінкене, Олена Максимчук

PDF

Вплив привабливості бортардс на якість обслуговування: перспектива ЕЕГ

Шахап Акан, Озлем Аталик

PDF

Віртуальні колективи у вищих навчальних закладах: аналіз наукових праць та перспективи майбутніх досліджень

Ф. Хав'єр Міранда, Антоніо Чаморро-Мера

PDF

Інноваційні підходи до удосконалення процесу управління ризиками в контексті розроблення стратегії зовнішньоекономічної діяльності підприємств

Анжела Кузнєцова, Дамір Куліш, Борис Приходько, Олександр Кузнєцов

PDF

Поведінка споживачів: вплив соціальної та екологічної стійкості

Сінґґіх Сантосо

PDF

Вплив просування відеоблогу на споживчі уподобання

Лу Цзян, Кодоно Юкіо

PDF

Бар’єри в управлінні інтелектуальним капіталом організації відповідно до цілей сталого розвитку

Ельвіра Гросс-Голацька, Анна Бжозовська, Роберт Балцерзик, Ібрагім М.М. Ель Емарі

PDF



Джерело доступне за посиланням / The source is available here
 
 

 

© Всі права захищені © 1993 - 2022. Університет імені Альфреда Нобеля (м. Дніпро, Україна)