Hits: 0
Зміст
Еніко Корксмарош, Рената Махова, Ангеліка Черева
Михайло Окландер, Оксана Яшкіна, Ірина Златова, Ильке Чичеклі, Наталія Летуновська
Тенденції цифрової трансформації в омніканальній роздрібній торгівлі: бібліометричний аналіз
Норнаджіха Надія Хасбуллах, Аґ Кайфа Ріярд Кіфлі, Саїфул Анвар, К.К. Рамачандран,
Уйгар Озтюрк, Ельван Йилдирим
Вплив онлайн-реклами на відвідування магазинів у Саудівській Аравії
Рім Зуауї, Рабеб Хамді
Сегар Надасон, Хемалошіні Васудеван, Чеок Муй Йі
Інноваційна діяльність SPA-компаній Словаччини та Чехії в умовах пандемії Covid-19
Анна Сенкова, Стела Колесарова, Мартіна Косікова
Мусррат Парвін, Афнан Абдулазіз Назель Альраддаді
Людовіт Настішін, Річард Федорко, Беата Гавурова, Радован Бачік
Діджіталізація маркетингу як інноваційний інструмент оцінювання клієнтів
Наталія Пархоменко, Петер Стархонь, Лусія Вілчекова
Інновації в енергетиці як потужний каталізатор фінансових перетворень
Вадим Стрієлковські
Мурат Чакіркая, Мурат Кочигіт
Розвиток ринку е-комерції у Польщі в умовах активізації міграційних процесів
Тетяна Затонацька, Яна Фаренюк, Вітавтас Юшчюс, Юргіта Мартінкене, Олена Максимчук
Вплив привабливості бортардс на якість обслуговування: перспектива ЕЕГ
Шахап Акан, Озлем Аталик
Ф. Хав'єр Міранда, Антоніо Чаморро-Мера
Анжела Кузнєцова, Дамір Куліш, Борис Приходько, Олександр Кузнєцов
Поведінка споживачів: вплив соціальної та екологічної стійкості
Сінґґіх Сантосо
Вплив просування відеоблогу на споживчі уподобання
Лу Цзян, Кодоно Юкіо
Бар’єри в управлінні інтелектуальним капіталом організації відповідно до цілей сталого розвитку
Ельвіра Гросс-Голацька, Анна Бжозовська, Роберт Балцерзик, Ібрагім М.М. Ель Емарі