Area: Маркетинг / Marketing
Publishing house: Інші / Others
Language: Англійська / English
Category: Журнал/Journal
Year: 2024

Hits: 0


Зміст

Управління споживачами у контексті доставки дронами

Жоао М. Лопеш, Філіпе Сілва, Ільда Массано-Кардозо

PDF

Оцінювання ефективності інновацій у країнах ЄС: підхід DEА

Вероніка Кабінова, Яна Бургерова, Петер Галло

PDF

Онлайн-поведінка споживачів у Словаччині під час пандемії COVID-19

Марія Олеарова, Радован Бацик, Барбора Яннакконе, Штефан Гавура

PDF

Штучний інтелект у маркетинговому менеджменті: перспективи для керівників компаній

Луїс-Альфонсо Мальдонадо-Канка, Хуан-Педро Кабрера-Санчес, Єва-Марія Гонсалес-Роблес, Ана-Марія Касадо-Моліна

PDF

Гетерогенність та емоційне сприйняття маркування туристичних послуг щодо їх розміщення

Янка Бересецка, Олександра Дурова, Дениса Яносова, Яна Гронцова Вічянова, Тамаш Дараз,

PDF

Інноваційна діяльність словацьких МСП, що працюють у секторі ІКТ

Еніко Корчмарош, Рената Махова, Анжеліка Череова, Зденко Мецкер

PDF

Взаємозв’язок між управлінням талантами та штучним інтелектом: досвід компаній у сфері ШІ

Наїф Фавзі Альрувейлі, Халед Мокні

PDF

Диверсифікація менеджменту компанії та її успіх: роль соціалізації ТОП-менеджменту

Тхуй Зунг Т. Фам, Ті Хуонг Джіанг Во, Сон Тунг Нгуєн, Дуй Бінь Лионг

PDF

SMM як інструмент промоції здорового харчування: бібліометричний аналіз

Євгенія Зябіна, Яна Кривич, Лукаш Пігон

PDF

Інноваційні підходи до забезпечення кібербезпеки та громадської безпеки: соціально-економічний вимір

Інна Тютюник, Ірина Позовна, Войцех Заскорський

PDF

 

 



Джерело доступне за посиланням / The source is available here
 
 

 

© Всі права захищені © 1993 - 2022. Університет імені Альфреда Нобеля (м. Дніпро, Україна)