Hits: 0
Зміст
Управління споживачами у контексті доставки дронами
Жоао М. Лопеш, Філіпе Сілва, Ільда Массано-Кардозо
Оцінювання ефективності інновацій у країнах ЄС: підхід DEА
Вероніка Кабінова, Яна Бургерова, Петер Галло
Онлайн-поведінка споживачів у Словаччині під час пандемії COVID-19
Марія Олеарова, Радован Бацик, Барбора Яннакконе, Штефан Гавура
Штучний інтелект у маркетинговому менеджменті: перспективи для керівників компаній
Луїс-Альфонсо Мальдонадо-Канка, Хуан-Педро Кабрера-Санчес, Єва-Марія Гонсалес-Роблес, Ана-Марія Касадо-Моліна
Гетерогенність та емоційне сприйняття маркування туристичних послуг щодо їх розміщення
Янка Бересецка, Олександра Дурова, Дениса Яносова, Яна Гронцова Вічянова, Тамаш Дараз,
Інноваційна діяльність словацьких МСП, що працюють у секторі ІКТ
Еніко Корчмарош, Рената Махова, Анжеліка Череова, Зденко Мецкер
Взаємозв’язок між управлінням талантами та штучним інтелектом: досвід компаній у сфері ШІ
Наїф Фавзі Альрувейлі, Халед Мокні
Диверсифікація менеджменту компанії та її успіх: роль соціалізації ТОП-менеджменту
Тхуй Зунг Т. Фам, Ті Хуонг Джіанг Во, Сон Тунг Нгуєн, Дуй Бінь Лионг
SMM як інструмент промоції здорового харчування: бібліометричний аналіз
Євгенія Зябіна, Яна Кривич, Лукаш Пігон
Інноваційні підходи до забезпечення кібербезпеки та громадської безпеки: соціально-економічний вимір
Інна Тютюник, Ірина Позовна, Войцех Заскорський