Area: Маркетинг / Marketing
Publishing house: Інші / Others
Language: Українська / Ukrainian
Category: Журнал/Journal
Year: 2021

Hits: 298


Зміст

МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ

Інтернет Асоціація України спільно з Similarweb підбили підсумки рейтингу 100 онлайн-медіа за січень-березень 2021 року

 5

Дослідження ставок промоперсоналу: чи змінився ринок внаслідок пандемії?

 8

ПРО РОБОТУ МАРКЕТИНГОВИХ ВІДДІЛІВ КОМПАНІЙ В УМОВАХ НОВОЇ РЕАЛЬНОСТІ

Максим Параска | Ліна Худолєй

Про роботу маркетингових відділів компаній в умовах нової реальності

 13

ЕТИКА МАРКЕТИНГУ

Валентин Бур’янов

Тривіальні маркетингові маніпуляції, шляхи їх усунення та чому обізнаність споживача необхідна маркетологам

 16

Владимир Швец

Рынок не будет падать 800 лет

 33

МАРКЕТИНГОВІ ТЕХНОЛОГІЇ

Максим Параска

Що в імені тобі моєму, або в чому сила бренду

 36

Голованова Майя, Каменєва Зоя, Ружаленко Ольга

Зміни маркетингової стратегії ресторанного бізнесу в умовах пандемії

 39

МАМІ

Лист-звернення щодо практик закупівельного процесу в маркетингових комунікаціях.

 53

 МІЖНАРОДНА НАУКОВО-ПРАКТИЧНА ІНТЕРНЕТ-КОНФЕРЕНЦІЯ «PRO ОРГАНІЧНЕ МАЙБУТНЕ»

Сергій Касян, Аміна Живага

Просування товарно-сервісної пропозиції торговельної компанії у сфері органіки в інтернеті

 55

Ірина Перевозова, Світлана Мінакова, Олена Мінакова

Пepcпeктиви poзвитку pинку opгaнічної пpoдукцiï в Укpaïні

56

Сергій Побігун, Олена Побігун

Напрямки використання альтернативної енергетики в туристичному бізнесі Карпатського регіону.

 58

Марта Кізима Розумне споживання як основна тенденція для компаній

60

ДІЯЛЬНІСТЬ УАМ

Громадське обговорення професійного стандарту «Фахівець-аналітик з дослідження товарного ринку»

 63

Засідання Експертної ради

 6

5 ІІІ Міжнародний конкурс реклами «DO.IT ADS»

 68



Джерело доступне за посиланням / The source is available here

 

© Всі права захищені © 1993 - 2022. Університет імені Альфреда Нобеля (м. Дніпро, Україна)