МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ COVID 19
Прія Лобо
Пандемія змінила мої погляди на бренд, бізнес та на саму себе
5
МАРКЕТИНГОВІ ТЕХНОЛОГІЇ
Роман Корнилюк
«Американські гірки» української економіки
8
РЕКЛАМА, PR
МАМІ
XIV рейтинг агентств маркетингових сервісів згідно доходів
17
«ОРГАНІЧНЕ МАЙБУТНЕ» ― МАРКЕТИНГ ОРГАНІЧНОЇ ПРОДУКЦІЇ
Людмила Палєхова
Маркетинг органічної продукції: контекст відповідального споживання і виробництва
26
Світлана Боліла
Органічна спрямованість аграрного бізнесу як фактор конкурентних переваг виробника
30
Наталія Петруня-Пилявська
З історії розвитку вітроенергетики в Україні
33
Сергій Касян
Маркетингове забезпечення просування інновацій у сфері енергозбереження і відповідального споживання
36
Андріана Колотило
Перспектива розвитку ринку альтернативних джерел енергетики в Україні
39
Арсен Шкварилюк
Перспективи та тенденції розвитку ринку електромобілів в Україні
41
ІНТЕРНЕТ МАРКЕТИНГ
SEO в Польше
44
ДІЯЛЬНІСТЬ УАМ
Олександр Гладунов | Наталя Богданець
Ренесанс Форум – 2021: що обговорювали учасники події та які найближчі перспективи української економіки
46
Вітаємо переможців конкурсу студентських наукових робіт «Молодь опановує маркетинг» ім. Ігоря Ткаченка 2021
55
04 червня 2021 року відбувся IV Всеукраїнський круглий стіл «Молодь Поділля опановує маркетинг»!
56
Створення NielsenIQ Academy
61
Презентація дослідження сприйняття населенням України сексистської реклами
69