Зміст
КОМПЛЕКСНИЙ ПІДХІД ДО ПОДОЛАННЯ ОРАЛЬНИХ ЗВИЧОК У ДІТЕЙ
В.В. Апухтіна, П.С. Зорська
5-14
pdf
ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ ВПРОВАДЖЕННЯ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ (ПОРІВНЯЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА)
О.В. Ісаєва
14-28
pdf
ОСОБЛИВОСТІ СОЦІАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТАРШИХ ШКОЛЯРІВ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ
В.Є. Коваленко
28-39
pdf
ВПЛИВ ЗАСОБІВ АДК НА РОЗВИТОК КОМУНІКАТИВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДІТЕЙ З ПОРУШЕННЯМИ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО РОЗВИТКУ
М.С. Чайка
39-50
pdf
ЄВРОІНТЕГРАЦІЯ ВИЩОЇ ШКОЛИ У СВІТОВОМУ ТА НАЦІОНАЛЬНОМУ ВИМІРІ (ДОСВІД СПІВПРАЦІ З SAPIENZA UNIVERSITY OF ROME (РИМ, ІТАЛІЯ)
М.К. Шеремет, Д.М. Супрун, Т.В. Григоренко
50-60
pdf
ПЕДАГОГІЧНА ТЕХНОЛОГІЯ ФОРМУВАННЯ ГРАМАТИЧНОГО ПОНЯТТЯ «ІМЕННИК» У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ІЗ ТЯЖКИМИ ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЯ
Т.М. Швалюк, Н.В. Чередніченко
60-80
pdf
МОЖЛИВОСТІ ТА БАР’ЄРИ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ МОВЛЕННЄВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ДИТИНИ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ
Л.С. Якуба
80-90
pdf
ТЕХНОЛОГІЯ ПРОВЕДЕННЯ ПСИХОДІАГНОСТИЧНОГО ОБСТЕЖЕННЯ В ПРАКТИЦІ ДІАГНОСТИКО- АНАЛІТИЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СПЕЦІАЛЬНОГО (КЛІНІЧНОГО) ПСИХОЛОГА В СФЕРІ ОСВІТИ
В.І. Кротенко, Г.О. Найдьонова, Г.В. Афузова
91-103
pdf
ОСОБЛИВОСТІ ГРАФІЧНОГО МЕТОДУ В СКРИНІНГ-ДІАГНОСТИЦІ ПСИХІЧНОГО РОЗВИТКУ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
З.В. Огороднійчук, І.С. Чаплінська
103-111
pdf
ЕМОЦІЙНИЙ СТАН У ПІДЛІТКІВ З ОРГАНІЧНОЮ ПАТОЛОГІЄЮ ГОРТАНІ
Т.М. Осадча, Л.М. Руденко, Ю.В. Гавриленко
111-124
pdf
Джерело доступне за посиланням / The source is available here