Hits: 234
Зміст
Володимир Вернадський і сучасність
Григорій Пустовіт
3-10
Надія Мельник
11-15
Моніторинг якості освіти: концептуальні підходи та проблеми класифікації
Любомира Ілійчук
16-19
Проблеми та перспективи впровадження змішаної форми навчання в закладах загальної середньої освіти
Оксана Віролайнен
20-23
Ірина Іванюк, Oксана Овчарук, Іван Вєтров
24-30
Підвищення фахового рівня вчителів початкової школи у контексті цифрового підприємництва
Неля Кінах, Наталія Рубльова
30-36
Формування готовності фахівців з міжнародного права до професійної діяльності
Наталія Рисинець
37-43
Олександра Сологуб
44-49
Оксана Вернидуб
50-54
Формування комунікативної взаємодії у педагогічному колективі: теорія та практика
Ірина Дубровіна, Наталія Максименко-Гладишко, Ольга Зінченко
55-62
Психолого-педагогічні особливості мотивації педагогів до професійної діяльності
Тетяна Ковбасюк
62-68
Особливості реалізації інклюзивного підходу в системі забезпечення якості освіти
Лілія Коврігіна
69-74
Особливості виховання толерантності в учнів молодшого шкільного віку в інклюзивному середовищі
Оксана Третяк, Оксана Міщеня, Лілія Іскра
75-80
Використання текстових написів пам’яток університетів для навчання інокомунікантів української мов
Світлана Барабаш, Ольга Бурко
81-86
Емоційно-ціннісна складова компетентнісного уроку літератури в Новій українській школі
Володимир Лавренчук, Марія Лавренчук
87-91
Наталія Мушировська
91-98
Полпотівське «Взірцеве суспільство» у дискурсі історії повсякдення
Максим Гон, Наталія Івчик
99-104
Розвиток критичного мислення учнів у процесі вивчення теми «Голодомор 1932–1933 років в Україні»
Руслана Давидюк, Віталіна Данильчук
105-109
Формування умінь старшокласників розв’язувати тригонометричні рівняння
Наталія Генсіцька-Антонюк
110-113
Ольга Гнепа
114-118
Емоційний інтелект як засіб підвищення когнітивних та креативних можливостей молодших школярів
Вячеслав Демченко
119-123
Трансдисциплінарність у змісті природничо-математичної освіти
Світлана Гребінь, Лілія Васильченко
124-128
Педагогічна система В. О. Сухомлинського в Новій українській школі
Алла Черній, Тетяна Гавлітіна
129-134
Ольга Кіян
134-140
Ірина Мосякова
141-145
Формування емоційного світу дитини в педагогічній творчості Василя Сухомлинського
Віталій Щербина, Олена Чабан
146-151