Area: Педагогіка / Освіта / Pedagogy
Publishing house: Інші / Others
Language: Українська / Ukrainian
Category: Журнал/Journal
Year: 2022

Hits: 134

Зміст 

РОЗДІЛ I. ЗАГАЛЬНА ПЕДАГОГІКА ТА ІСТОРІЯ ПЕДАГОГІКИ

ФІЛОСОФСЬКО-ПЕДАГОГІЧНИЙ АСПЕКТ ТВОРЧОЇ СПАДЩИНИ Г. С. СКОВОРОДИ У ФОРМУВАННІ НОВОЇ ОСВІТНЬОЇ ПАРАДИГМИ УКРАЇНИ

М. М. Букач

7-12

 PDF

ДИДАКТИЧНІ ТА МЕТОДИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ШКІЛЬНИХ ПІДРУЧНИКІВ З ІНФОРМАТИКИ 80-Х РОКІВ ХХ СТОЛІТТЯ

М. В. Журавель

13-18

 PDF

STEM-ОСВІТА ЯК ОСНОВА ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ПРИРОДНИЧОЇ ОСВІТИ В УМОВАХ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ

Д. О. Фролов, Л. В. Васильченко, С. М. Гребінь

19-25

 PDF

ГУМАНІСТИЧНИЙ ТА АКСІОЛОГІЧНИЙ ПІДХОДИ ЯК МЕТОДОЛОГІЧНІ ОРІЄНТИРИ ДОСЛІДЖЕННЯ ТЬЮТОРИНГУ

Т. Е. Швець

26-31

 PDF

РОЗДІЛ II. ТЕОРІЯ ТА МЕТОДИКА НАВЧАННЯ (З ГАЛУЗЕЙ ЗНАНЬ)

ПРОФЕСІЙНІ ОРІЄНТИРИ ХОРМЕЙСТЕРСЬКОЇ ТА КОНЦЕРТМЕЙСТЕРСЬКОЇ РОБОТИ НА ПРИКЛАДІ ВІДТВОРЕННЯ ЖАНРОВОЇ СПЕЦИФІКИ КАНТАТИ Д. СІЧИНСЬКОГО «ДНІПРО РЕВЕ»

З. Я. Гнатів, Л. А. Чмелик

32-37

 PDF

ПІДГОТОВКА СТУДЕНТІВ ДО ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ КУРСУ «МЕТОДИКА ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ ТА ВАЛЕОЛОГІЧНОЇ ОСВІТИ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ»

Ю. Л. Калічак

38-43

 PDF

ЧИТАННЯ ЯК ЧАСТИНА ІНТЕГРОВАНОЇ МОВНОЇ ДИДАКТИКИ

В. В. Самаріна

44-49

 PDF

РОЗДІЛ IIІ. ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ

АНАЛІЗ ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ІНКЛЮЗИВНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ У МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ЗАКЛАДІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ

Ю. Ю. Бугера, О. О. Смотрова

50-55

 PDF

МЕТОДОЛОГІЯ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ФАРМАЦЕВТИЧНОЇ ГАЛУЗІ

І. С. Ковальчук

56-63

 PDF

ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ТА ПРИНЦИПИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ ЦІННОСТЕЙ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ТЕХНІЧНОГО ПРОФІЛЮ

І. М. Козловська, І. В. Савка, О. Чорнописька

64-71

 PDF

ВПЛИВ ДІЯЛЬНОСТІ НАЦІОНАЛЬНИХ ТА МІЖНАРОДНИХ ОРГАНІЗАЦІЙ НА ПРОЦЕС ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ЖУРНАЛІСТІВ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ США

Х. Р. Марціхів

72-77

 PDF (English)

ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ У МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ

В. В. Овсяннікова

78-83

 PDF

НЕФОРМАЛЬНА ОСВІТА В ПІДГОТОВЦІ СОЦІАЛЬНИХ ПРАЦІВНИКІВ: ДОСВІД ВЕЛИКОБРИТАНІЇ

О. В. Пономаренко

84-90

 PDF

АНАЛІЗ СУЧАСНИХ ПІДХОДІВ ДО ВИЗНАЧЕННЯ ДЕФІНІЦІЇ «НАЦІОНАЛЬНО-ПАТРІОТИЧНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ МАЙБУТНЬОГО ДИЗАЙНЕРА»

А. А. Рашевська

91-97

 PDF

РІВНІ ТА ОЦІНКА ГОТОВНОСТІ ПЕДАГОГІВ ГУМАНІТАРНИХ ПРЕДМЕТІВ ДО ПРОФОРІЄНТАЦІЙНОЇ РОБОТИ В ОСВІТНЬОМУ ЗАКЛАДІ

Л. З. Ребуха, О. В. Кричківська

98-104

 PDF

ФОРМУВАННЯ ЗМІСТУ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ПРОГРАМІСТІВ У ГАЛУЗІ ПАРАЛЕЛЬНИХ ОБЧИСЛЕНЬ

Ю. О. Сіциліцин

105-111

 PDF

РОЗВИТОК ІНФОРМАЦІЙНО-ЦИФРОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ

Т. В. Турбар

112-119

 PDF

РОЗДІЛ ІV. СОЦІАЛЬНА ПЕДАГОГІКА ТА ІНКЛЮЗИВНА ОСВІТА

ФАКТОРИ ВПЛИВУ НА ВИБІР СТУДЕНТАМИ СОЦІАЛЬНОЇ РОБОТИ З НАДАННЯ ПОСЛУГ ЛЮДЯМ ПОХИЛОГО ВІКУ

Т. М. Климус, М. Я. Козак

120-125

 PDF

РОЗДІЛ V. ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА УПРАВЛІННЯ ОСВІТОЮ

АНТИКРИЗОВИЙ МЕНЕДЖМЕНТ ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ

С. І. Макаренко

126-132

 PDF

РОЗДІЛ VI. ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА ВИХОВАННЯ

ВИКОРИСТАННЯ ПЕТ-ТЕРАПІЇ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ ЯК УМОВА ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ

С. В. Потюк

133-138

 PDF

РОЗДІЛ VII. ПЕДАГОГІКА ВИЩОЇ ШКОЛИ

НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНА ДІЯЛЬНІСТЬ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ КРІЗЬ ПРИЗМУ СВІТОГЛЯДНИХ ПАРАМЕТРІВ

В. П. Атаманчук, П. С. Атаманчук

139-145

 PDF

ІМІДЖ-ДИЗАЙН ОСОБИСТОСТІ ВИКЛАДАЧА В ОСВІТНЬОМУ СЕРЕДОВИЩІ УНІВЕРСИТЕТУ

Т. Я. Довга

146-153

 PDF

ЗАСТОСУВАННЯ ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОГО ПІДХОДУ У ВИКЛАДАННІ ФАРМАЦЕВТИЧНОЇ ОПІКИ

І. В. Луцак, Л. В. Мельничук, К. М. Римарчук

154-160

 PDF

ІНШОМОВНА ПІДГОТОВКА СТУДЕНТІВ ПЕДАГОГІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ У ЗМІСТІ ДИСЦИПЛІНИ «ЛІНГВОКРАЇНОЗНАВСТВО»

О. І. Ситник

161-165

 PDF

РОЗДІЛ VIII. ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ОСВІТІ

ОКРЕМІ АСПЕКТИ ПРОЕКТУВАННЯ ЦИФРОВИХ ОСВІТНІХ РЕСУРСІВ У ПРАЦЯХ ВІТЧИЗНЯНИХ НАУКОВЦІВ

Д. С. Антонюк, Т. А. Вакалюк, Є. В. Огінський

166-175

 PDF

ОСОБЛИВОСТІ ІНФОРМАТИЗАЦІЇ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ

В. В. Дем’янюк, К. В. Михасюк

176-180

 PDF

ВИКОРИСТАННЯ ВІЗУАЛЬНОГО ПРОГРАМУВАННЯ ДЛЯ РОЗВИТКУ МАТЕМАТИЧНИХ ЗДІБНОСТЕЙ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ

О. О. Тітова

181-187

 PDF


Джерело доступне за посиланням / The source is available here
 
 

 

© Всі права захищені © 1993 - 2022. Університет імені Альфреда Нобеля (м. Дніпро, Україна)