Area: Маркетинг / Marketing
Publishing house: Інші / Others
Language: Українська / Ukrainian
Category: Навчальні матеріали / Training materials
Year: 2020

Hits: 66

508248 

Розглянуто теорію, методологію та практику корпоративної соціальної відповідальності. Деталізовано еволюцію розвитку, концепції та моделі корпоративної соціальної відповідальності. Розкрито механізми формування соціальної відповідальності на рівні відносин між роботодавцями та працівниками, контрагентами, корпораціями та владними структурами. Викладено основні правила складання соціальної (нефінансової) звітності, особливості управління соціальними програмами компаній. Презентовано стратегічні напрями розвитку соціальної відповідальності в Україні. Навчальний посібник призначений для студентів спеціальності 073 «Менеджмент» другого (магістерського) освітнього рівня. Буде корисним для керівників органів влади усіх рівнів та підприємств, науковців, викладачів, аспірантів.


Джерело доступне за посиланням / The source is available here
 
 

 

© Всі права захищені © 1993 - 2022. Університет імені Альфреда Нобеля (м. Дніпро, Україна)