Прийнято Закон «Про внесення змін до Закону України «Про рекламу» щодо протидії дискримінації за ознакою статі» (№3427)
5
Меморандум про співпрацю між ДПСС України, ІГКР, Представництвом Фонду ім. Фрідріха Еберта в Україні щодо попередження проявів дискримінаційної реклами
12
Круглий стіл з питань обговорення проєкту Умов прийому на навчання для здобуття вищої освіти на 2022 рік. УАМ готує свої зауваження та пропозиції
14
Звернення Української Асоціації Маркетингу до Міністерства освіти і науки України
16
МАРКЕТИНГОВІ ТЕХНОЛОГІЇ
Чи допомагають українські контакт-центри вирішувати проблеми користувачів? 4Service надає дані дослідження, де з’ясовує думку українців про турботу з боку бізнесу
19
Епіцентр і Приватбанк, Порошенко і Ахметов: кого і що найчастіше перевіряли в YouControl?
23
InvestForum UA на Канарських островах: тренди, які обговорювали власники та менеджери українських і міжнародних компаній
27
Світлана Ковальчук, Ольга Мороз
Вся надія на фактчекінг чи як товаришувати з ботом
35
Ярослава Ларіна
Веган-споживачі як перспективний сегмент ринку органічної продукції
43
Владимир Швец
Исследования для принятия решений
46
ІНТЕРНЕТ МАРКЕТИНГ
Інтернет Асоціація України спільно з Similarweb готові поділитися підсумками рейтингу 100 онлайн-медіа другого кварталу (за квітень-червень 2021)
49
Вікторія Пилипенко
Яким має бути резюме в епоху ремоуту?
53
РЕКЛАМА, PR
Артем Ланской
Ефективні комунікації: вчитися не просто потрібно, але необхідно
59
ДИСКУСІЯ ГАЛУЗІ: ПРОФЕСІЙНІ СТАНДАРТИ
Наталья Варченко | Ольга Дигун | Анна Катрулина | Виктория Сингаевская | Алексей Лях
Наскільки необхідні маркетологам професійні стандарти та чому
65
Джерело доступне за посиланням / The source is available here