Перегляди: 190
Зміст
Liudmyla Krupelnytska, Tetiana Kudrina
МІФОСЕМАНТИЧНА ТА МІФОПОЕТИЧНА СКЛАДОВІ УЯВЛЕННЯ ПРО СЕБЕ СТУДЕНТІВ-ПСИХОЛОГІВ
Karine Malysheva, Serhii Lytvyn
НЕЙРОПСИХОЛОГІЧНИЙ АНАЛІЗ ПРИРОДИ НЕЙРОТИЗМУ: СВІДЧЕННЯ НА КОРИСТЬ ГЕТЕРОГЕННОСТІ КОНСТРУКТА
Viktoriia Hupalovska
СУБ’ЄКТИВНЕ СЕКСУАЛЬНЕ БЛАГОПОЛУЧЧЯ : КОНЦЕПТУАЛІЗАЦІЯ ПОНЯТТЯ ТА ПСИХОЛОГІЧНА МОДЕЛЬ
Iryna Yevchenko, Andrii Masliuk
СПРИЙНЯТТЯ СЛОВА-СТИМУЛУ «ЖИТТЯ» СВІДКАМИ ГОЛОДОМОРУ ТА ЇХ НАЩАДКАМИ
Olexandra Borokh, Oxana Bayer
ОПИТУВАЛЬНИК СУДЖЕНЬ ПРО САМОУШКОДЖЕННЯ (ISAS): ДОСВІД АДАПТАЦІЇ ДО ВІТЧИЗНЯНОГО ВЖИТКУ
Georgiy Abdryakhimov
ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ІТ-ПРОФЕСІОНАЛІВ
Ivan Danilyuk, Natalia Burkalo
ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ АРТ-ТЕРАПІЇ В РОБОТІ З ДІТЬМИ
Svitlana Zabarovska, Olha Kresan
МЕТОДИКА ДОСЛІДЖЕННЯ ПСИХОЛОГІЧНОГО БЛАГОПОЛУЧЧЯ ОСОБИСТОСТІ
Natalia Slobodyanik
ПРОБЛЕМИ ДОСЛІДЖЕННЯ СОЦІАЛЬНОГО ІНТЕЛЕКТУ ЯК ПСИХОЛОГІЧНОГО ФЕНОМЕНУ
Mariia Shepelova
РОЗУМОВЕ РЕАГУВАННЯ СТУДЕНТІВ-КОРИСТУВАЧІВ МЕРЕЖІ ІНТЕРНЕТ НА НОВІ ЗАВДАННЯ
Oleksandr Avramchuk
СОЦІАЛЬНА ТРИВОГА СЕРЕД СТУДЕНТІВ ПІД ЧАС COVID-19: РОЛЬ РАННІХ ДИСФУНКЦІЙНИХ СХЕМ
Olha Morozova-Larina, Anna Taruntseva
НЕЙРОПСИХОЛОГІЧНА КОРЕКЦІЯ ДИСЛЕКСІЇ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗА ДОПОМОГОЮ ПРОГРАМИ FASTFORWORD
Джерело доступне за посиланням / The source is available here