Перегляди: 229
Зміст
Liana Onufriieva, Oksana Chaikovska
ВПЛИВ СІМ’Ї НА ПСИХОЕМОЦІЙНИЙ СТАН ДИТИНИ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
7-17
Iryna Soroka, Iryna Synhaivska
18-31
Inesa Hulias
ГЕНДЕРНІ ВІДМІННОСТІ АКСІОПСИХОЛОГІЧНОГО ПРОЄКТУВАННЯ ЖИТТЄВИХ ДОСЯГНЕНЬ ОСОБИСТОСТІ
32-48
Andriy Hirnyak, Halyna Hirnyak
МЕТОДОЛОГІЧНА МОДЕЛЬ ПСИХОЛОГІЧНОГО ПІЗНАННЯ
49-60
Karine Malysheva, Serhii Lytvyn
НЕЙРОПСИХОЛОГІЧНИЙ АНАЛІЗ ПРИРОДИ ЕКСТРАВЕРСІЇ: ЯК ПОБУДУВАТИ ІНДИВІДУАЛЬНИЙ «ГЕДОНІСТИЧНИЙ ПРОФІЛЬ»
61-87
Inha Petrovska
ОСОБЛИВОСТІ ПСИХОЛОГО-КОНСУЛЬТАТИВНОЇ РОБОТИ З ПРОБЛЕМАМИ ГРОМАДЯНСЬКОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ
88-101
Olha Morozova-Larina, Veronika Kornitska
СТАВЛЕННЯ ДО ВАКЦИНАЦІЇ: СОЦІОКУЛЬТУРНИЙ ТА ПСИХОЛОГІЧНИЙ КОНТЕКСТ
102-109
Iuliia Paskevska
РЕЗИЛІЄНТНІСТЬ ЯК ПСИХОЛОГІЧНИЙ РЕСУРС ПЕРСОНАЛУ ПЕНІТЕНЦІАРНИХ УСТАНОВ
110-119
Gelena Lazos, Valeriia Malushka
ТИП ПРИВ’ЯЗАНОСТІ ЯК ВАЖЛИВИЙ ЧИННИК СТРЕСОСТІЙКОСТІ ПІДЛІТКІВ: ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ДОСЛІДЖЕННЯ
120-130
Halyna Chuyko, Yan Chaplak, Tetyana Koltunovich
ОСОБЛИВОСТІ ПРОЯВУ ЕМПАТІЇ ТА РЕФЛЕКСІЇ У МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ
131-148
Vadym Barko, Yuliia Boiko-Buzyl, Vadym V. Barko
149-159
Джерело доступне за посиланням / The source is available here