Перегляди: 203
Зміст
ВІКОВА РЕДУКЦІЯ ПРОФЕСІЙНОГО ЗДОРОВ’Я ВЧИТЕЛІВ У СУЧАСНІЙ ШКОЛІ
Микола Бабій
5-11
Олена Білецька
12-17
Руслана Білоус, Світлана Сошенко, Ганна Лебединська
18-26
Володимир Борейко, Андрій Ясінський, Олена Яницька
27-36
ИМПЛИЦИТНЫЕ ТЕОРИИ ЛИЧНОСТИ УЧЕНИКОВ, СУЩЕСТВУЮЩИХ В СОЗНАНИИ ПЕДАГОГОВ НАЧАЛЬНЫХ КЛАССОВ
Наталия Былинская
37-46
ПОРІВНЯННЯ СХИЛЬНОСТІ ДО РИЗИКУ В ПІДЛІТКОВОМУ ТА ЮНАЦЬКОМУ ВІЦІ
Оксана Вдовиченко
47-55
ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ВИКЛАДАЦЬКО-СТУДЕНТСЬКОЇ ВЗАЄМОДІЇ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ
Світлана Дрібас, Олена Пінська, Оксана Даценко
56-62
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ ЦІЛЕПОКЛАДАННЯ У СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ
Ольга Іванюта, Олена Яницька
63-68
ПАРАДИГМА ДІАЛОГІЧНОЇ ВЗАЄМОДІЇ ЯК ШЛЯХ ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ МАЙБУТНЬОГО ПЕРЕКЛАДАЧА
Ернест Івашкевич
69-79
ПІСОЧНА ТЕРАПІЯ ЯК ЗАСІБ ЗНИЖЕННЯ ТРИВОЖНОСТІ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
Інна Каряка, Юлія Хорощак
80-88
УСТАНОВКИ СТУДЕНЧЕСКОЙ МОЛОДЕЖИ ОТНОСИТЕЛЬНО НЕЗАПЛАНИРОВАННОЙ БЕРЕМЕННОСТИ
Наталия Корчакова, Валентина Безлюдная
87-97
ГЕНДЕРНІ ОСОБЛИВОСТІ ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ
Михайло Коць, Ганна Ващеня, Олена Кузьмич
98-105
ФОРМУВАННЯ ТОЛЕРАНТНОГО СТАВЛЕННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ДО ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ
Руслан Кулаков, Лариса Кулакова
106-112
ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ СТАНОВЛЕННЯ ГЕНДЕРНОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ У РІЗНИХ СОЦІАЛЬНИХ УМОВАХ
Інна Лівандовська
113-120
КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ СУЧАСНОГО РОЗВИТКУ СИМВОЛДРАМИ
Світлана Литвиненко, Вадим Ямницький
121-127
Галина Луцик
АНАЛІЗ ПРОБЛЕМИ ПСИХОЛОГІЧНИХ ЧИННИКІВ, ЩО ВИЗНАЧАЮТЬ ЗДАТНІСТЬ КЕРІВНИКА ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ТВОРЧОСТі
Олександр Набочук
135-145
ПРОГРАМА РОЗВИТКУ EQ СТАРШОКЛАСНИКІВ АРТ-ТЕРАПЕВТИЧНИМИ ТА ДОПОМІЖНИМИ ЗАСОБАМИ
Ірина Опанасюк
146-155
СОЦІАЛЬНА ДЕПРИВАЦІЯ ЯК ЧИННИК ФОРМУВАННЯ ДЕВІАНТНОЇ ПОВЕДІНКИ У ПІДЛІТКІВ
Віталій Павелків, Ольга Малахова
156-165
НАУКОВО-ПСИХОЛОГІЧНІ ПІДХОДИ ДО РОЗУМІННЯ ФЕНОМЕНУ РЕФЛЕКСІЇ
Роман Павелків
166-172
ЕМОЦІЙНИЙ ІНТЕЛЕКТ У СТАНОВЛЕННІ ПРОФЕСІЙНО-ОСОБИСТІСНИХ КОМПЕТЕНЦІЙ ЛІДЕРІВ ПУБЛІЧНОЇ СЛУЖБИ
Тетяна Рєпнова
173-179
ОСОБЛИВОСТІ ВЗАЄМОЗВ’ЯЗКУ ГОМОНЕГАТИВІЗМУ З АГРЕСИВНІСТЮ ТА ЦІННІСНИМИ ОРІЄНТАЦІЯМИ ЮНАКІВ
Наталія Руденко
180-185
СТИЛЬОВІ ОСОБЛИВОСТІ САМОРЕГУЛЯЦІЇ ПОВЕДІНКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ-ПСИХОЛОГІВ
Олег Рудюк
186-193
ПЕРЦЕПТИВНЫЕ ДЕЙСТВИЯ ПОДРОСТКОВ С ПРЕДМЕТАМИ ВАРИАТИВНОЙ ФОРМЫ И ИГРОВАЯ ЗАВИСИМОСТЬ
Алексей Северин
194-200
КОНЦЕПТУАЛЬНІ ПІДХОДИ ДО ВИВЧЕННЯ ПРОБЛЕМИ НОРМАТИВНОСТІ У ПСИХОЛОГІЧНІЙ НАУЦІ
Іванна Хомич
201-206
ПСИХОЛОГІЧНИЙ АНАЛІЗ УЯВЛЕНЬ МАЙБУТНІХ ОФІЦЕРІВ ЩОДО СТРУКТУРИ КОМПЕТЕНЦІЙ ВІЙСЬКОВОГО ЛІДЕРА
Тетяна Храбан, Олексій Сілко
207-220
ЗРІЛІСТЬ ОСОБИСТОСТІ ЯК ІНТЕГРАЛЬНА ЗДІБНІСТЬ : ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНЕ ОБҐРУНТУВАННЯ
Іванна Шаповал
221-228