Перегляди: 132
ПСИХОЛОГІЧНА СПЕЦИФІКА МУЗИКАНТА-ПРОФЕСІОНАЛА
І. Ф. Аршава, Ю. М. Новіков, В. Ю. Кутєпова-Бредун
7-15
ВПЛИВ ІНКЛЮЗИВНОГО СЕРЕДОВИЩА НА ФОРМУВАННЯ САМОСВІДОМОСТІ У ДІТЕЙ З ПОРУШЕННЯМИ ІНТЕЛЕКТУ
А. К. Бровченко, С. М. Бужинська, А. А. Даніліч-Скакун
16-23
СУБ’ЄКТИВНЕ ПОЧУТТЯ САМОТНОСТІ СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ В УМОВАХ САМОІЗОЛЯЦІЇ ПІД ЧАС ПАНДЕМІЇ COVID-19
Н. О. Губа, Н. О. Мосол, О. В. Пономаренко, К. І. Світла, Д. А. Хрищанович
24-32
Н. В. Завязкіна, І. П. Лисенко, О. О. Чигрин
33-39
С. М. Бужинська, О. С. Шукалова, О. О. Зайцева
40-47
РЕФЛЕКСИВНІСТЬ ЯК ЧИННИК РОЗВИТКУ ЕМОЦІЙНОЇ СТІЙКОСТІ ОСОБИСТОСТІ
О. Р. Малхазов
48-56
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ СТУДЕНТІВ
Н. В. Орлова, Н. В. Шавровська
57-64
ПСИХОЛОГІЧНИЙ ПОРТРЕТ ВІДПОВІДАЛЬНОЇ ОСОБИСТОСТІ ОЧИМА ПІДЛІТКІВ З НЕБЛАГОПОЛУЧНИХ СІМЕЙ
С. В. Поталова
65-74
Т. В. Скрипник, Г. В. Супрун, М. О. Максимчук
75-82
ФОРМУВАННЯ ЕМОЦІЙНИХ РЕАКЦІЙ НА НЕУСПІХ У ДІТЕЙ ІЗ ЗАТРИМКОЮ ПСИХІЧНОГО РОЗВИТКУ
Г. Б. Соколова
83-88
ФОРМУВАННЯ УЯВЛЕННЯ ПРО РОЗПОДІЛ РОЛЕЙ В СІМ'Ї СУЧАСНОЮ МОЛОДДЮ
Н. І. Тавровецька
89-96
М. Г. Ткалич, Я. І. Дубяга
97-104
ОСОБЛИВОСТІ ПРОЯВУ АГРЕСИВНОСТІ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
Н. Ф. Шевченко, О. Ю. Булгакова, Я. Л. Ціник
105-112