Перегляди: 291
Зміст
ОРГАНІЗАЦІЙНІ ФОРМИ ПРОФЕСІЙНОГО НАВЧАННЯ ПРАЦІВНИКІВ У ГАЛУЗІ СОЦІАЛЬНОЇ РОБОТИ В УКРАЇНІ
Ольга Байдарова, Оксана Михайловська
6-13
СТАНОВЛЕННЯ ФЕНОМЕНУ СОЦІАЛЬНОГО ЛІДЕРСТВА У НАУКОВОМУ ПРОСТОРІ СОЦІАЛЬНОЇ РОБОТИ
Дар'я Бибик
14-18
Ольга Горбачевська
19-21
Тетяна Лях, Марина Лехолетова, Галина Скіпальська
22-28
Anna Meteliuk
29-32
ОСОБЛИВОСТІ ОЦІНКИ ПОТРЕБ ДИТИНИ, ЯКА ВИХОВУЄТЬСЯ В ІНТЕРНАТНОМУ ЗАКЛАДІ, ТА ЇЇ СІМЕЙНОГО ОТОЧЕННЯ
Жанна Петрочко
33-36
ДОСЛІДНИКИ ЯК АГЕНТИ ЗМІН (ВИКОРИСТАННЯ ДОСЛІДЖЕННЯ В ДІЇ У СОЦІАЛЬНІЙ РОБОТІ)
Тетяна Семигіна
37-41
ДІЯЛЬНІСТЬ СЛУЖБ ТЕЛЕФОНУ ДОВІРИ В ПЕРІОД ПАНДЕМІЇ
Олександр Тохтамиш, Ірина Зацепіна
42-46
СОЦІОКУЛЬТУРНА СКЛАДОВА СОЦІАЛІЗАЦІЇ ІНОЗЕМНИХ СТУДЕНТІВ
Бовен Цінь
47-50
ВПЛИВ ДИТЯЧО-БАТЬКІВСЬКИХ СТОСУНКІВ НА ОСОБЛИВОСТІ ПРОЯВУ ШКІЛЬНОЇ ТРИВОЖНОСТІ ПІДЛІТКІВ
Наталія Булатевич, Олена Селезньова
51-56
АНАЛІЗ ВПЛИВУ ДИТЯЧИХ СТРАХІВ НА ФОРМУВАННЯ СТЕРЕОТИПІВ ДОРОСЛОЇ ЛЮДИНИ
Олена Власова, Ольга Потонська
57-61
ПСИХОЛОГІЧНЕ БЛАГОПОЛУЧЧЯ ДИТИНИ: ВІД МЕТОДОЛОГІЇ ОЦІНЮВАННЯ ДО ПРИКЛАДНИХ ПРАКТИК
Олена Чуйко
62-66
Надія Павлик
67-72