Перегляди: 259
Зміст
Медіатизація питань альтернативної енергетики в європейських ЗМІ
M. Butyrina , Y. Harkavenko
4-12
Історія журналістики в часи презентизму: досвід США
O. Hudoshnyk
13-22
Маркетингова комунікація в пострекламну епоху та українська практика
M. Demchenko
23-32
Комунікація: проблема зниження якості розуміння
S. Ivanova, S. Abelseitova
33-41
Архітектоніка копірайтингового тексту
N. Pidmohylna, O. Levshchanova
42-51
Інфодемія як метод маніпуляції на телеканалах 1+1, СТБ, ICTV, ІНТЕР
I. Putsyata
52-58
Леся Українка та Михайло Грушевський: творчі контакти та суспільно-політичні погляди
O. Tur, V. Krot , V. Shabunina
59-65