Перегляди: 228
Зміст
Alla Bakhmetieva, Oksana Kyrylova
5-14
Локалізація сайту: функціональний та лінгвістичний аспекти
Nelya Blynova, Viktoriia Pavlenko
15-25
Новітні дидактичні засоби в медіаосвіті (на прикладі мультимедійного лонгріду)
Mariya Butyrina, Lilia Тemchenko
26-35
Комунікаційні прийоми і методи інформаційної підтримки мистецького проєкту
Kateryna Voloshyna, Olha Oblasova, Vladlena Myronenko
36-46
Особливості функціонування медіаринку України в умовах війни (лютий-вересень 2022 року)
Oksana Hotsur
47-53
Комікс як інструмент сучасної наукової комунікації
Oksana Hudoshnyk
54-60
Нейромаркетинг як сучасна технологія маркетингової комунікації: аналіз першоджерел
Maxym Demchenko
61-70
Медійна активність та ставлення респондентів до української телерадіоаналітики
Yurii Yelisovenko, Maiia Nahorniak, Bohdan Synchak
71-86
Petro Zubar
87-92
Масмедійний hate-speech, або як медіа конструюють нову реальність ненависті
Tetiana Kuznietsova
93-99
Інфотейнмент у регіональному новинному теледискурсі
Yuliya Nahorna
100-106
Районна преса Тернопільщини у медійному дискурсі України: становлення та функціонування
Olga Peleshok
107-116
Шоктейнмент та інфотейнмент як методи подачі інформації на українському телебаченні
Iryna Putsyata
126-131
Технології інтернет-маркетингу в інформаційній політиці підприємства
Natalia Pidmohylna, Valentyn Starkov
117-125
Візуалізація інформації в журналістиці даних: бібліометричний аналіз наукових досліджень
Dmytro Solodovnyk
132-140
Засоби зацікавлення аудиторії в інтернет-інтерв’ю
Volodymyr Tarasiuk
141-146