Перегляди: 205
Зміст
Wu Lingling, Chen Fuli
7-13
Сергій Миколайович Ілляшенко, Юлія Сергіївна Шипуліна, Наталія Сергіївна Ілляшенко
14-26
Олександр Іванович Пушкар, Юлія Леонідівна Татаринцева
27-35
Метрики в цифровому маркетингу підприємств торгівлі
Василь Миколайович Близнюк
36-47
Цифрова трансформація бізнесу: вибір, впровадження та вдосконалення CRM-систем
Ірина Олександрівна Варіс, Оксана Іванівна Кравчук, Софія Андріївна Завгородня
48-66
Сегментування ринку інноваційної продукції за допомогою генетичних алгоритмів
Serhii Zatsarynin
67-74
Стратегії вибору інструментів інтернет-маркетингу в залежності від бізнес-моделей підприємств
Оксана Іванівна Яшкіна, Микита Сергійович Савельєв
75-83