Галузь знань: Комп’ютерні науки / Computer Science
Видавництво: Інші / Others
Мова видання: Англійська / English
Вид видання: Журнал/Journal
Рік видання: 2021

Перегляди: 200

Зміст

Роль штучного інтелекту в побудові брендів китайських ЗВО на основі інтегрованих маркетингових комунікацій

Wu Lingling, Chen Fuli

7-13

 pdf_1 (English)

Застосування методів і інструментів маркетингу для розвитку внутрішнього туризму в умовах пандемії COVID-19

Сергій Миколайович Ілляшенко, Юлія Сергіївна Шипуліна, Наталія Сергіївна Ілляшенко

14-26

 pdf_2

Методичні рекомендації щодо створення відеоконтенту у цифровому середовищі на прикладі розробки промо-ролика закладу вищої освіти

Олександр Іванович Пушкар, Юлія Леонідівна Татаринцева

27-35

 pdf_3

Метрики в цифровому маркетингу підприємств торгівлі

Василь Миколайович Близнюк

36-47

 pdf_4

Цифрова трансформація бізнесу: вибір, впровадження та вдосконалення CRM-систем

Ірина Олександрівна Варіс, Оксана Іванівна Кравчук, Софія Андріївна Завгородня

48-66

 pdf_5

Сегментування ринку інноваційної продукції за допомогою генетичних алгоритмів

Serhii Zatsarynin

67-74

 pdf_6 (English)

Стратегії вибору інструментів інтернет-маркетингу в залежності від бізнес-моделей підприємств

Оксана Іванівна Яшкіна, Микита Сергійович Савельєв

75-83

 pdf_7



Джерело доступне за посиланням / The source is available here

 

© Всі права захищені © 1993 - 2022. Університет імені Альфреда Нобеля (м. Дніпро, Україна)