Галузь знань: Комп’ютерні науки / Computer Science
Видавництво: Інші / Others
Мова видання: Англійська / English
Вид видання: Журнал/Journal
Рік видання: 2021

Перегляди: 113

Зміст

Система маркетингових моделей товару

Олександр Вікторович Зозульов, Тетяна Олександрівна Царьова

6-17

 pdf_1

Методичний підхід до оцінювання ефективності використання ІТ-аутсорсінгу

Петро Григорович Перерва, Станіслав Миколайович Назаренко

18-29

 pdf_2

Електронна комерція: світові тренди, діагностика, стратегічні орієнтири

Тетяна Василівна Сак

30-42

 pdf_3

Позитивні та негативні аспекти автоматизації ціноутворення у цифровому маркетингу

Ольга Олександрівна Селезньова, Вероніка Валеріївна Шмагіна, Тетяна Ігорівна Єгорова-Гудкова

43-52

 pdf_4

Цифровізація бізнес-процесів: бібліометричний аналіз

Hanna Khaba, Lyubov Sygyda, Anastasiia Nazarenko

53-62

 pdf_5 (English)

Реінжиніринг комунікацій бренду зі споживачем через інтеграцію поп-культурних інструментів маркетингу впливу у традиційні маркетингові компоненти

Maryna Chaikovska, Oleksandr Shkeda

63-71

 pdf_6 (English)

Напрями розвитку цифрових маркетингових систем на макрорівні в умовах цифрової трансформації економіки

Юрій Володимирович Робул

72-82

 pdf_7



Джерело доступне за посиланням / The source is available here