Перегляди: 200
Зміст
Система маркетингових моделей товару
Олександр Вікторович Зозульов, Тетяна Олександрівна Царьова
6-17
Методичний підхід до оцінювання ефективності використання ІТ-аутсорсінгу
Петро Григорович Перерва, Станіслав Миколайович Назаренко
18-29
Електронна комерція: світові тренди, діагностика, стратегічні орієнтири
Тетяна Василівна Сак
30-42
Позитивні та негативні аспекти автоматизації ціноутворення у цифровому маркетингу
Ольга Олександрівна Селезньова, Вероніка Валеріївна Шмагіна, Тетяна Ігорівна Єгорова-Гудкова
43-52
Цифровізація бізнес-процесів: бібліометричний аналіз
Hanna Khaba, Lyubov Sygyda, Anastasiia Nazarenko
53-62
Maryna Chaikovska, Oleksandr Shkeda
63-71
Юрій Володимирович Робул
72-82