Галузь знань: Комп’ютерні науки / Computer Science
Видавництво: Інші / Others
Мова видання: Англійська / English
Вид видання: Журнал/Journal
Рік видання: 2021

Перегляди: 118

Зміст

Економічна оцінка аутсорсингу: інформаційні та логістичні послуги

Петро Григорович Перерва, Станіслав Миколайович Назаренко

6-15

 pdf_1

SEM як інструмент просування ВЕБ-ресурсів компанії

Ірина Зіновіївна Гнилякевич-Проць, Світлана Василівна Зінькова

16-28

 pdf_2

Достовірність реклами на думку українських та польських студентів

Ян В. Віктор, Катерина Санак-Космовська, Ірина Леонидівна Решетнікова

29-48

 pdf_3

Стратегії цифрового бізнесу в епоху пандемії

Alona Natorina

49-61

 pdf_4 (English)

Проблема використання інтелектуальної власності в паблік рилейшнз

Maryna Kirnosova, Liliia Rudyk

62-70

 pdf_5 (English)

Взаємозв’язок наявності у споживачів реклами гендерних стереотипів та ставлення до сексистської реклами

Олена Вікторівна Бучинська, Олена Борисівна Давліканова, Ірина Вікторівна Лилик, Оксана Іванівна Яшкіна

71-87

 pdf_6

Стратегії вибору інструментів інтернет-маркетингу в залежності від бізнес-моделей підприємства

Микита Сергійович Савельєв

88-102

 pdf_7



Джерело доступне за посиланням / The source is available here