Перегляди: 224
Зміст
Маркетингові комунікації у диференціюванні й позиціонуванні українського агробізнесу
Олег Володимирович Кузик
6-14
Зміни в сфері цифрового маркетингу під час російсько-української війни 2022 р.
Iryna Zlatova
15-24
Маркетингові дослідження до і після релізу відеогри
Анастасія Григорівна Шевлюга, Олександр Вікторович Зозульов
25-33
Комунікаційна взаємодія учасників у процесі комерціалізації інновацій
Любов Олексіївна Сигида, Людмила Юріївна Сагер, Катерина Вікторівна Шевченко
34-44
Формування маркетингової цінової політики підприємства в сучасних умовах господарювання
Марія Олександрівна Панченко
45-51
Інтернет-торгівля в Україні: маркетинговий аспект
Наталія Євгенівна Кузьо, Наталія Степанівна Косар
52-64
Класичний підхід до теорії маркетингових досліджень в період доцифрової економіки
Ігор Михайлович Окландер
65-79
Комунікативні компетенції ведення ділових переговорів в умовах діджиталізації
Анна Юріївна Стренковська
80-89
Особливості економічної психології та її роль у вивченні поведінки споживачів
Вікторія Миколаївна Сіньковська
90-98
Використання процесного підходу для оптимізації і зниження ризиків збутової діяльності підприємства
Світлана Олегівна Ракицька
99-108
Сучасні детермінанти та виклики маркетингового менеджменту іт-стартап індустрії України
Марина Петрівна Чайковська, Еліна Петрівна Бєлєнькая
109-123