Галузь знань: Комп’ютерні науки / Computer Science
Видавництво: Інші / Others
Мова видання: Англійська / English
Вид видання: Журнал/Journal
Рік видання: 2022

Перегляди: 224

Зміст

Маркетингові комунікації у диференціюванні й позиціонуванні українського агробізнесу

Олег Володимирович Кузик

6-14

 pdf-1

Зміни в сфері цифрового маркетингу під час російсько-української війни 2022 р.

Iryna Zlatova

15-24

 pdf-2 (English)

Маркетингові дослідження до і після релізу відеогри

Анастасія Григорівна Шевлюга, Олександр Вікторович Зозульов

25-33

 pdf-3

Комунікаційна взаємодія учасників у процесі комерціалізації інновацій

Любов Олексіївна Сигида, Людмила Юріївна Сагер, Катерина Вікторівна Шевченко

34-44

 pdf-4

Формування маркетингової цінової політики підприємства в сучасних умовах господарювання

Марія Олександрівна Панченко

45-51

 pdf-5

Інтернет-торгівля в Україні: маркетинговий аспект

Наталія Євгенівна Кузьо, Наталія Степанівна Косар

52-64

 pdf-6

Класичний підхід до теорії маркетингових досліджень в період доцифрової економіки

Ігор Михайлович Окландер

65-79

 pdf-7

Комунікативні компетенції ведення ділових переговорів в умовах діджиталізації

Анна Юріївна Стренковська

80-89

 pdf-8

Особливості економічної психології та її роль у вивченні поведінки споживачів

Вікторія Миколаївна Сіньковська

90-98

 pdf-9

Використання процесного підходу для оптимізації і зниження ризиків збутової діяльності підприємства

Світлана Олегівна Ракицька

99-108

 pdf-10

Сучасні детермінанти та виклики маркетингового менеджменту іт-стартап індустрії України

Марина Петрівна Чайковська, Еліна Петрівна Бєлєнькая

109-123

 pdf-11



Джерело доступне за посиланням / The source is available here

 

© Всі права захищені © 1993 - 2022. Університет імені Альфреда Нобеля (м. Дніпро, Україна)