Перегляди: 194
Зміст
Андрій Васильович Федорченко, Анатолій Борисович Кулик, Ігор Віталійович Пономаренко
7-28
Стан та тенденції сучасних досліджень з маркетингу: бібліометричний огляд
Ірина Володимирівна Жалінська
29-42
Маркетинг соціальних мереж: сучасний виклик
Світлана Євгенівна Раменська, Аліна Русланівна Чернявська, Наталя Володимирівна Котовська
43-51
Google trends як інструмент діджитал-маркетингу: методичні аспекти
Тетяна Олександрівна Завалій, Сергій Федорович Легенчук
52-68
Застосування інтелектуальних інформаційних систем в контексті управління промисловими підприємствами
Галина Йосипівна Островська, Олександр Тарасович Островський
69-81
Наталія Євгенівна Кузьо, Наталія Степанівна Косар
82-95
Інноваційне освітнє середовище як інструмент брендингу
Тетяна Михайлівна Боровик, Світлана Володимирівна Устиченко, Таміла Григорівна Залозна, Ольга Володимирівна Волощенко
96-106
Маркетинг стартапу: особливості, цифрові інструменти та канали просування
Тетяна Василівна Сак
107-119
Маркетингові комунікації в інтернет-середовищі: сутність та проблематика інтеграції
Віталій Олегович Березюк, Андрій Дмитрович Донець
120-127
Тенденції медіаспоживання в Україні у воєнний час
Андрій Миколайович Голіцин, Валерія Максимівна Фролова
128-139
Інформаційне забезпечення маркетингової діяльності промислових підприємств та його ефективність
Володимир Петрович Пилипчук
140-148
Аналіз методичних підходів до оцінки ефективності маркетингової діяльності підприємства
Анна Юріївна Стренковська, Марія Олександрівна Панченко
149-157