Галузь знань: Комп’ютерні науки / Computer Science
Видавництво: Інші / Others
Мова видання: Англійська / English
Вид видання: Журнал/Journal
Рік видання: 2023

Перегляди: 102

Зміст

Південнокорейський досвід імплементації «розумних мереж» у післявоєнному відновленні української енергосистеми

Станіслав Михайлович Петько

8-18

 pdf_1

Зелені технології та маркетинговий інструментарій у забезпеченні сталого розвитку підприємств гірничодобувної промисловості

Олексій Євгенович Кофанов, Олександр Вікторович Зозульов, Олена Вікторівна Кофанова

19-31

 pdf_2

Використання штучного інтелекту в маркетингу

Ірина Вікторівна Іванова, Тетяна Михайлівна Боровик, Таміла Григорівна Залозна, Альона Юріївна Руденко

32-42

 pdf_3

Стратегічна роль виставок і ярмарків у маркетинговій діяльності агропідприємств України

Олег Володимирович Кузик

43-55

 pdf_4

Теоретико-методичні засади оцінювання ринкової вартості об’єктів інтелектуальної власності

Петро Григорович Перерва, Марія Володимирівна Маслак

56-73

 pdf_5

Аналіз стану та тенденцій розвитку ринку таргетованої реклами в Україні

Ірина Василівна Городняк, Лілія-Ольга Ігорівна Хоміць

73-85

 pdf_6

Similarweb як діджитал-інструмент конкурентної розвідки: українські реалії

Тетяна Олександрівна Завалій, Владислав Юрійович Шахрай

86-104

 pdf_7

Маркетинговий статистичний аналіз веб-сайту університету митної справи та фінансів

Вікторія Дмитрівна Хурдей, Тетяна Сергіївна Дронова

105-118

 pdf_8

Маркетинг у метапросторі

Євген Віталійович Гнітецький, Сергій Олександрович Лебеденко, Олена Сергіївна Лимар

119-136

 pdf_9

Алгоритм машинного навчання штучної нейронної мережі для побудови моделі прийняття управлінських рішень при розробці маркетингової стратегії

Maryna Chaikovska, Oleksandr Shkeda

137-146

 pdf_10 (English)

Дослідження впливу штучного інтелекту у маркетингу

Mariia Panchenko, Kristina Velyka

147-155

 pdf_11 (English)



Джерело доступне за посиланням / The source is available here