Перегляди: 202
Зміст
Станіслав Михайлович Петько
8-18
Олексій Євгенович Кофанов, Олександр Вікторович Зозульов, Олена Вікторівна Кофанова
19-31
Використання штучного інтелекту в маркетингу
Ірина Вікторівна Іванова, Тетяна Михайлівна Боровик, Таміла Григорівна Залозна, Альона Юріївна Руденко
32-42
Стратегічна роль виставок і ярмарків у маркетинговій діяльності агропідприємств України
Олег Володимирович Кузик
43-55
Теоретико-методичні засади оцінювання ринкової вартості об’єктів інтелектуальної власності
Петро Григорович Перерва, Марія Володимирівна Маслак
56-73
Аналіз стану та тенденцій розвитку ринку таргетованої реклами в Україні
Ірина Василівна Городняк, Лілія-Ольга Ігорівна Хоміць
73-85
Similarweb як діджитал-інструмент конкурентної розвідки: українські реалії
Тетяна Олександрівна Завалій, Владислав Юрійович Шахрай
86-104
Маркетинговий статистичний аналіз веб-сайту університету митної справи та фінансів
Вікторія Дмитрівна Хурдей, Тетяна Сергіївна Дронова
105-118
Євген Віталійович Гнітецький, Сергій Олександрович Лебеденко, Олена Сергіївна Лимар
119-136
Maryna Chaikovska, Oleksandr Shkeda
137-146
Дослідження впливу штучного інтелекту у маркетингу
Mariia Panchenko, Kristina Velyka
147-155