Галузь знань: Комп’ютерні науки / Computer Science
Видавництво: Інші / Others
Мова видання: Англійська / English
Вид видання: Журнал/Journal
Рік видання: 2023

Перегляди: 100

Зміст

Менеджмент

Сприйняття брендів автомобілів серед покоління Х у секторі вищої освіти Південної Африки

Bright Mhlongo, Steven Kayambazinthu Msosa

19-29

 Article PDF (English)

Результати оцінки діяльності: ключовий момент для працівників та керівників алжирських компаній

Nahla Naga

30-39

Article PDF (English)

Підтримка колег та залучення до роботи співробітників федеральних коледжів освіти в Нігерії: модеруюча роль

Calvin Yinka Ojeleye, Muktar Abdullahi, Akeem Olusola Salami

40-59

Article PDF (English)

Маркетингове управлiння в пiдприємницькiй дiяльностi: стратегiчний аспект

Viktor Shyshkin, Oksana Onyshchenko, Dmytro Zevenko, Oleksandr Bilyk

60-69

 Article PDF (English)

Застосування електронної медичної грамотності в цифровому управлінні охороною здоров'я

Olena Sobolieva-Tereshchenko, Yuliia Zhukova

70-81

Article PDF (English)

Методичні підходи до оцінки актуальності СМАРТ-спеціалізації туристичної галузі

Tetiana But

82-93

Article PDF

Обґрунтування умов створення та механізму взаємодії учасників кластерного об’єднання підприємств

Tetiana Pulina, Yaroslav Maliarenko, Natalia Tkachova

94-104

Article PDF

Врахування розвитку галузевих ринків в межах антикризового управління підприємствами

Maxim Khatser

105-114

Article PDF



Джерело доступне за посиланням / The source is available here