Галузь знань: Економіка / Economics
Видавництво: Інші / Others
Мова видання: Українська / Ukrainian
Вид видання: Журнал/Journal
Рік видання: 2021

Перегляди: 321


Зміст

Регіональні аспекти розвитку агробізнесу в Україні: кластерний аналіз

5-12 

Стратегічні орієнтири в менеджменті суб’єктів агробізнесу. Міжфункціональний маркетингово-логістичний ракурс

12-19 

Оцінювання ризиків при формуванні портфелю проектів інноваційного розвитку сільськогосподарських підприємств

19-23 

Обґрунтування селективних важелів антициклічного регулювання галузей агропромислового комплексу

24-30 

Особливості систематизації умов забезпечення конкурентоспроможності аграрних підприємств

30-35

Обґрунтування сутності, функцій та призначення зернового ф’ючерсу на біржовому ринку сільськогосподарської продукції

35-39

Проблемні аспекти консолідації обліку та фінансової звітності в управлінні підприємством

40-49 

Особливості здійснення маркетингової діяльності на промислових підприємствах

50-55 

Методичний підхід до оцінювання рівня ефективності маркетингової діяльності підприємств

55-61 

Сучасний бренд-менеджмент у системі стратегічного управління підприємством в умовах посилення процесів діджиталізації

61-67

Особливості управління інвестиційно-інноваційними проєктами

67-72 

Значення інтелектуального капіталу в процесі розвитку сучасних підприємств

73-77 

Ієрархія маркетингових концепцій: логіко-історичний аналіз

78-82

Аналіз специфіки маркетингової стратегії розвитку сучасного закладу вищої освіти

83-89

Просування гастрономічних дестинацій на прикладі Одеської області

89-94 

Джерела фінансового забезпечення сфери охорони здоров’я в Україні

95-100 



Джерело доступне за посиланням / The source is available here

 

Прімітки: цифрова трансформація   фінансове забезпечення   управління підприємством   тваринництво   стратегічний менеджмент   стратегічне управління   сільське господарство   розвиток підприємств   ринок   ризики   регіональний розвиток   промисловість   підприємство   охорона здоров'я   оподаткування   нефінансова звітність   маркетингова стратегія   маркетингова діяльність   маркетинг   логістика   консолідація   конкуренція   конкурентоспроможність   конкурентні переваги   кластеризація   зерно   державна підтримка   діджиталізація   громадське харчування   вища освіта   виробництво рослинництва   бухгалтерський облік   бренд   бізнес   антициклічне регулювання   агропромисловий комплекс   аграрний сектор   аграрна біржа   інтелектуальний капітал   інноваційний розвиток   інновації   інвестиції  
© Всі права захищені © 1993 - 2022. Університет імені Альфреда Нобеля (м. Дніпро, Україна)