Перегляди: 246
Зміст
ФІЛЮК С.М.
Концептуалізація соціально-економічного вектору відновлення туристично-рекреаційного потенціалу України в умовах воєнного стану
5
БЛИЗНЮК А.О.
Використання маркетингової інформаційної системи в управлінні підприємством
10
ПОНОМАРЬОВ О.О.
Соціальна обумовленість та підстави криміналізації порушення порядку здійснення міжнародних передач товарів, що підлягають державному експортному контролю
13
КОВАЛЬЧУК О.В., МОРЕНЧЕНКО К.Г., БІБІК Д.В.
Сутність і характеристика комплаєнсу: визначення, функції, цілі, етичні основи, місце в організаційній структурі підприємства
18
ВАЩУК О.В.
Кримінальна відповідальність аудитора за зловживання повноваженнями
23
CHUNIKHINA T., DATSENKO V., KYRCHATA I., HARMIDER L.
Management of the organization process of the company strategic partnership: marketing aspect (Управління процесом організації стратегічного партнерства компанії: маркетинговий аспект)
27
КОРОЛЕНКО І.М.
Суспільна небезпечність посягань на епідемічну безпеку (концептуальні питання)
33
БАРІКОВА А.А.
Ретроспективна характеристика інституту дискреції у фінансовій деліктології
37
ІНТЕРВ'Ю, АНАЛІТИКА, КОНСУЛЬТАЦІЇ Реферативний огляд закордонних статей
41
VІІI Міжнародна науково-практична конференція «Облік, аналіз, аудит, оподаткування та фінансовий моніторинг в умовах глобалізаційних змін»
42