Перегляди: 197
Зміст
ІНТЕГРАЦІЯ СТАНДАРТИЗОВАНИХ СИСТЕМ УПРАВЛІННЯ ПРОМИСЛОВОГО ПІДПРИЄМСТВА
О. П. Горлова
9-20
ІНТЕРАКТИВНІ МЕТОДИ У МЕТОДИЦІ ВИКЛАДАННЯ ЕКОНОМІЧНИХ ДИСЦИПЛІН
О. В. Гривківська, О. І. Відоменко, І. М. Аренович, Б. М. Аренович
21-29
ПРОТИДІЯ КРИЗІ: ВПЛИВ ПРОЄКТНОГО УПРАВЛІННЯ, ПЛАНУВАННЯ ТА МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ
Т. І. Єгорова-Гудкова
30-41
ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ЕКОНОМІКА ТА СОЦІАЛЬНИЙ ІНЖИНІРИНГ: СПІЛЬНЕ ТА ВІДМІННЕ
А. В. Кудінова, О. В. Кир’янова, І. В. Дворник
42-55
Д. В. Куліш, Г. Я. Голобородько
56-74
І. А. Ломачинська, Д. В. Халєєва, В. В. Шмагіна
75-96
УПРАВЛІНСЬКІ ДОСЛІДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ ТА СТРАТЕГІЇ СУБ’ЄКТА ГОСПОДАРЮВАННЯ
Є. І. Маслєнніков, І. Є. Чуркіна
97-112
НАПРЯМИ ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ НАЦІОНАЛЬНОЇ ЕКОНОМІКИ В УМОВАХ ГЛОБАЛЬНИХ ВИКЛИКІВ
М. В. Новікова
113-125
ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ФУНКЦІОНУВАННЯ НАЦІОНАЛЬНИХ ЛОГІСТИЧНИХ СИСТЕМ НА РИНКАХ АГРАРНОЇ ПРОДУКЦІЇ
О. П. Радченко
126-136
ФАРМАЦЕВТИЧНИЙ МАРКЕТИНГ ЯК МАРКЕТИНГОВА СИСТЕМА НА МАКРОРІВНІ: СТРУКТУРА ТА ОСОБЛИВОСТІ
Ю. В. Робул, О. В. Садченко, К. О. Литвиненко
137-148
ФІНАНСОВІ ВЗАЄМОВІДНОСИНИ УКРАЇНИ І МІЖНАРОДНОГО ВАЛЮТНОГО ФОНДУ В УМОВАХ ВІЙНИ
О. М. Савастєєва
149-160
Н. А. Тюхтенко, В. Ю. Худолей, О. І. Гарафонова
161-176
CRM-СИСТЕМИ В УПРАВЛІННІ МАРКЕТИНГОВИМИ РИЗИКАМИ ПРОЄКТІВ РИЗИКОЗАХИЩЕНОСТІ БАНКІВ
М. П. Чайковська, В. М. Стоянов
177-192
П. В. Шмулевич, О. П. Максименко
193-208
ВЕКТОРИ СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ ІННОВАЦІЯМИ ПІДПРИЄМСТВ
Р. В. Янковой
209-219