Перегляди: 135
Економіка та управління підприємствами
КОРИГУВАННЯ КОРПОРАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ НА ПІДПРИЄМСТВАХ МАШИНОБУДУВАННЯ В ПРОЦЕСІ РЕАЛІЗАЦІЇ СТРАТЕГІЇ
О.Ф. Андросова
9-13
ІННОВАЦІЇ ЯК СКЛАДОВА УПРАВЛІННЯ ЕКОНОМІЧНОЮ ЗАХИЩЕНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА
В.З. Бугай, А.В. Горбунова, І.Ю. Кисільова
14-18
ЗАСТОСУВАННЯ ПІДХОДІВ ПОВЕДІНКОВОЇ ЕКОНОМІКИ В СУЧАСНИХ ОРГАНІЗАЦІЯХ
А.П. Кущик
19-24
Ю.О. Огренич
25-32
ЕФЕКТИВНІСТЬ ТОРГОВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ НА ЗАСАДАХ ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
О.Г. Череп, І.А. Ульяшин
33-36
Економіко-математичне моделювання та інформаційні технології в економіці
КОНЦЕПЦІЯ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИХ ЕКОНОМІЧНИХ СИСТЕМ В ЕПОХУ ІНДУСТРІЯ 4.0
С.М. Іванов
37-41
КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСІВ ОЦІНЮВАННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ БАНКІВ
С.В. Устенко, Т.В. Остапович
42-47
АНАЛІЗ ПРОГРАМНИХ ЗАСОБІВ ДЛЯ УПРАВЛІННЯ ПРОЄКТАМИ
S.S. Cheverda
48-52
Ринкові механізми обліку, аналізу та аудиту в національній економіці
ПРОБЛЕМИ ПЛАНУВАННЯ СОБІВАРТОСТІ ПРОДУКЦІЇ
І.С. Варламова, О.М. Рибалко, А.В. Гамазинська
53-58
ВИЗНАННЯ РЕЗЕРВУ ПІД КРЕДИТНІ ЗБИТКИ НЕБАНКІВСЬКИХ ФІНАНСОВИХ УСТАНОВ: ПИТАННЯ МЕТОДИКИ ТА ПРАКТИК
В.Г. Гончарова, К.М. Плутицька, Н.Г. Сейсебаєва
59-64
ОСНОВНІ ЗАСОБИ ПІДПРИЄМСТВА: ЕКОНОМІЧНИЙ ЗМІСТ, КЛАСИФІКАЦІЯ ТА НОРМАТИВНО-ПРАВОВЕ РЕГУЛЮВАННЯ
Н.М. Проскуріна, І.В. Пушкарь
65-70
ЕКОНОМІКО-СТАТИСТИЧНИЙ АНАЛІЗ ІНДИКАТОРІВ СТАЛОГО РОЗВИТКУ КРАЇН ЄВРОСОЮЗУ ТА УКРАЇНИ
В.В. Сьомченко, О.Р. Саєнко, М.В. Вітер, С.М. Руських
71-76
Теоретико-прикладні аспекти економічних процесів в Україні та світі
КУЛЬТУРНІ ФАКТОРИ В БІЗНЕСІ ТА МІЖНАРОДНОМУ МАРКЕТИНГУ
О.В. Гамова, М.О. Вертель
77-80
ВПЛИВ ДИСТАНЦІЙНИХ ФОРМ НАВЧАННЯ НА ЕМОЦІЙНИЙ КАПІТАЛ ЛЮДИНИ ТА КОЛЕКТИВУ
А.В. Переверзєва, В.П. Волков
81-85
ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВНІ НАПРЯМКИ ІНТЕГРАЦІЇ УКРАЇНИ В ЄС
А.В. Череп, В.О. Кондратенко, В.П. Хомік
86-88
Фінанси і грошовий обіг
Б.М. Андрушків, О.І. Гагалюк, Н.Б. Кирич, О.Б. Погайдак, Р.П. Шерстюк
89-94
ПРАКТИЧНИЙ ДОСВІД ФОРМУВАННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОЇ ПОДАТКОВОЇ СИСТЕМИ
Л.Г. Олейнікова
95-100
Економіка праці, управління персоналом та маркетинг
ЗАГАЛЬНІ ПІДХОДИ ЩОДО КАДРОВОЇ БЕЗПЕКИ ПІДПРИЄМСТВА
І.М. Дашко, О.В. Лепьохін, О.В. Руденко
101-106
EVENT-МАРКЕТИНГ ЯК РІЗНОВИД КРЕАТИВНИХ РІШЕНЬ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Р.В. Ігнатенко
107-110
ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ РИНКУ ТЮТЮНОВИХ ВИРОБІВ
І.О. Щебликіна, З.В. Щебликіна, Ю.Д. Лабенська
111-116
ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ ПРОМИСЛОВОГО МАРКЕТИНГУ МЕТАЛУРГІЙНИХ ПІДПРИЄМСТВ
Ю.Д. Лабенська, М.М. Іванов
117-121