Галузь знань: Економіка / Economics
Видавництво: Інші / Others
Мова видання: Українська / Ukrainian
Вид видання: Журнал/Journal
Рік видання: 2021

Перегляди: 46

Зміст 

Пацкан В. В.
Інституціональні основи антикорупційної політики як складової детінізації економіки

4
Дороніна О. А., Мазур Г. Ф., Климчук О. В., Якимова Н. С.
Значення соціально-демографічного прогнозування в реалізації стратегії економічного розвитку

14
Сардак С. Е., Хурдей В. Д.
Митний маркетинг: інституціоналізація, потенціал, особливості

 18
Шуст О. А., Варченко О. М., Паска І. М., Ткаченко К. В, Свиноус І. В.
Обгрунтування стратегії інноваційно-орієнтованого розвитку сільськогосподарських підприємств з виробництва молока

 23
Денисенко М. П., Юринець З. В.
Сучасні принципи і методи управління готелями для створення якісного продукту

 28
Антохов А. А., Запухляк В. М., Клевчік Л. Л.
Просторовий контекст розвитку та управління технолого-сингулярних регіональних економічних систем в Україні

34
Величко О. П., Величко Л. А., Ягнін Є. С.
Логістичні моделі конкурентного розвитку в умовах цифрової трансформації виробничих та маркетингових бізнес-процесів

40
Лозова Т. І., Олійник Г. Ю., Кадацька Т. О.
Формування інформаційної системи управління об'єктами нерухомого майна в умовах цифрової економіки

 46
Тарасюк Г. М.,Чагайда А. О., Петровська І. О., Соколовська І. О.
Інструменти забезпечення конкурентоспроможності санаторно-курортних закладів гостинності в Україні

51
Марценюк Л. В., Груздєв О. В.
Дуальна освіта як засіб ефективного поєднання теорії та практики

58
Римар О. Г., Мазуркевич І. О.
Проблеми та перспективи розвитку харчової промисловості України

 66
Насікан Н. І., Гринчук Ю. С., Вдовічена О. Г.
Ризик-орієнтовний менеджмент корпоративних підприємств у сучасних умовах

 71
Шахно А. Ю., Астаф'єва К. О., Темченко Г. В., Бондарчук О. М.
Механізм забезпечення засад "людиноцентричності" у процесі управління персоналом підприємства

77
Мурашко М. І., Назарко С. О., Суворова С. Г.
ЕdТech ринок — аналітичний огляд

. 83
Пчелянська Г. О., Головчук Ю. О., Дибчук Л. В.
Стратегічні напрями маркетингової діяльності бізнесу в умовах транспарентності середовища

 88
Лівенко А. І.
Економіко-організаційні аспекти формування освітніх ресурсів у сучасних умовах України

94
Дідковська Л. І.
Особливості формування біоенергетичних зрошуваних агроекосистем як чинника різногалузевої спеціалізації аграрного сектора України

99
Пришляк Н. В., Токарчук Д. М., Паламаренко Я. В.
Передумови та організаційно-економічний механізм формування та реалізації стратегії поводження з відходами аграрних підприємств

 104
Квятковська Л. А., Івко А. В.
Система моніторингу ринку при прийнятті ефективного управлінського рішення

 118
Феофанова І. В., Голяк В. В.
Удосконалення обліку та аудиту заробітної плати на підприємстві

125
Демко М. Я.
Сегментоорієнтований підхід: маркетингові комунікації банків та їх вплив

 131
Меметов А.
Формування конкурентних переваг на засадах цифрової трансформації підприємства

138


Джерело доступне за посиланням / The source is available here