Перегляди: 133
О. В. Царенко
МЕТОДОЛОГІЧНІ ПІДХОДИ РОЗБУДОВИ ДОМІНАНТ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ЯКОСТІ АУДИТОРСЬКИХ ПОСЛУГ В УКРАЇНІ
Н. В. Кармазіна
АУДИТОРСЬКІ ПРОЦЕДУРИ ПРИ ОЦІНКИ ТА ВПЛИВУ ПОДАЛЬШИХ ПОДІЙ ПІД ЧАС АУДИТУ ФІНАНСОВОЇ ЗВІТНОСТІ
А. М. Третяк, В. М. Третяк, Т. М. Прядка, Л. А. Гунько, Н. О. Капінос
І. О. Луніна, О. С. Білоусова, Н. Б. Фролова
ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ФІСКАЛЬНОГО ПРОСТОРУ У ВОЄННИЙ ТА ПОСТВОЄННИЙ ПЕРІОДИ
В. І. Радько
РОЛЬ І МІСЦЕ САМОВРЯДНИХ ОРГАНІЗАЦІЙ В РОЗВИТКУ МОЛОЧНОГО СКОТАРСТВА УКРАЇНИ
Л. О. Кустріч, В. І. Кустріч
ІННОВАЦІЇ В СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ
Т. І. Олешко, Н. В. Попик, О. Ю. Арасланова
АНАЛІЗ МАЛОГО ТА СЕРЕДНЬОГО БІЗНЕСУ УКРАЇНИ ПІД ЧАС ПАНДЕМІЇ COVID-19
В. Ю. Єдинак, Т. С. Єдинак, Н. С. Ковтун
УПРАВЛІНСЬКІ АСПЕКТИ ФУНКЦІОНУВАННЯ ДЕРЖАВНОЇ МИТНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ЯК ЄДИНОЇ ЮРИДИЧНОЇ ОСОБИ
О. В. Погорєлова
МОДЕРНІЗАЦІЯ ПРОДОВОЛЬЧИХ СИСТЕМ З МЕТОЮ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПРОДОВОЛЬЧОЇ БЕЗПЕКИ ТА ЯКІСНОГО ХАРЧУВАННЯ
І. І. Корман, В. А. Лементовська, О. В. Семенда
МАРКЕТИНГОВЕ ДОСЛІДЖЕННЯ РИНКУ МОЛОКА ТА МОЛОЧНИХ ПРОДУКТІВ УКРАЇНИ
Ю. О. Головчук, Л. В. Дибчук, Л. П. Середницька
КОНТЕНТ-МАРКЕТИНГ ЯК СТРАТЕГІЯ ПРОСУВАННЯ НА РИНОК ТА ПОШИРЕННЯ ПОСЛУГ
П. В. Пивовар, О. М. Макаренко
ІНДЕКС DOING BUSINESS ЯК ІНДИКАТОР РОЗВИТКУ БІЗНЕСУ В УКРАЇНІ
А. В. Семсал