Перегляди: 146
Зміст
Статистичний аналіз діяльності страхових компаній України інструментарієм кластерного аналізу
стор 7
стор 16
Історичні аспекти формування понятійного апарату теорії вартості в економічній науці
стор 27
стор 39
Концепція контролінгу в процесі генерування стратегічної інформації
стор 47
Податок на додану вартість: питання організації та методики обліку
стор 53
Стратегічний управлінський облік в умовах цифрової економіки
стор 61
Особливості управління дебіторською заборгованістю підприємства
стор 68
стор 76
Цифровізація бізнес-процесів менеджменту персоналу: можливості hrm-систем
стор 90
Стратегічне забезпечення кадрового потенціалу підприємств
стор 103
Індивiдуальна та групова мотивацiя у менеджменті сучасного пiдприємства
стор 112
стор 119
Глокальні товарні стратегії тнк у системі менеджменту міжнародного бізнесу
стор 132
Тест емоційного інтелекту MSCEIT: опис, валідизація та адаптація
стор 141
Основні напрямки розвитку сучасного товарознавства
стор 152
стор 158
Використання штучного інтелекту для моделювання портрету споживача в цифровому маркетингу
стор 163
Маркетингові дослідження поведінки споживачів ресторанних послуг
стор 171
Реформування публічних закупівель в україні: система чи випадковість?
стор 177
стор 187